رهگذران در دام 7 سارق مسلح

هفت عضو باندی که با تهدید سلاح اموال رهگذران را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی شیراز در استان فارس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۷۴۶۵

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمدرضا شکری‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سه مرد به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد شب حادثه سه مرد که یکی از آنها مسلح بوده، راهش را سد کرده و با تهدید به مرگ، گوشی تلفن همراه و پول‌هایش را دزدیده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده، تصاویر رایانه‌ای متهمان مسلح به دست آمد و جستجو برای دستگیری آنها ادامه یافت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از چهار مرد به اتهام سرقت مسلحانه اموالشان شکایت کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد، این افراد نیز در دام دزدهای مسلح که احتمالا از اعضای یک باند هستند، گرفتار شده‌اند.

وی افزود: جستجو‌ها ادامه داشت تا این که چند روز پیش مخفیگاه دو نفر از سارقان فراری شناسایی و هر دو دستگیر شدند و از مخفیگاهشان نیز چند دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به تشکیل یک باند حرفه‌ای و سرقت مسلحانه از رهگذران در خیابان‌های شهر اعتراف کردند. در ادامه سه عضو دیگر این باند در شهرستان نی‌ریز شناسایی و دستگیر شدند. آنها در مواجهه حضوری با دیگر اعضای باند، به همدستی با آنها در سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

شکری‌پور خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیق از متهمان معلوم شد، دو عضو فراری باند نیز به اتهام ارتکاب جرایمی مشابه، از سوی یکی از مراکز پلیس دستگیر و زندانی شده‌اند که با انتقال آنها به پلیس آگاهی، این دو نیز به همدستی با دیگر اعضای باند در سرقت مسلحانه از رهگذران اعتراف کردند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای هفت متهم پرونده، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها