روی خط جام​جم ورزشی

مویس جریمه می‌شود

اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی تیم منچستریونایتد را به دلیل انتقاد از داوران جریمه می‌کند.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۳

منچستریونایتد این روزها در لیگ برتر انگلیس ضعیف نتیجه می‌گیرد و از جام حذفی هم به دنبال شکست مقابل ساندرلند کنار رفته است تا مویس هر روز انتقادهای جدیدی را علیه داوران مطرح کند.

وی به خاطر انتقادش از عملکرد داوری بازی شیاطین سرخ و ساندرلند در جام اتحادیه انگلیس از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه می‌شود.

مویس در کنفرانس خبری بعد از آن بازی گفت: منچستریونایتد علاوه بر ساندرلند با تیم داوری بازی هم مبارزه داشته است. در واکنش به اعتراض مویس، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این مربی را جریمه‌ خواهد کرد.

آلونسو: در رئال می‌مانم

ژابی آلونسو، هافبک ملی‌پوش تیم رئال‌مادرید اظهار کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال او را به ماندن در این باشگاه مجاب کرده است. او قرارداد خود را بالاخره با رئال تمدید کرد، این در حالی است که چلسی و منچستریونایتد مهم‌ترین مشتریان این بازیکن ملی‌پوش بودند.آلونسو حمایت آنچلوتی و تماشاگران مادریدی را دلیل اصلی تمدید قراردادش با این تیم دانست و گفت: دوست دارم از تماشاگران رئال که حمایت بی‌دریغی از من داشتند، تشکر کنم.

هیگواین: ناپولی قهرمان می‌شود

گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی تیم ناپولی که در حال حاضر بشدت مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار دارد، اظهار کرد ناپولی می‌تواند قهرمان سری آ شود.با وجود این‌ که ناپولی فاصله امتیازی نسبتا قابل‌توجهی با صدرنشین کنونی یعنی یوونتوس دارد، هیگواین معتقد است این تیم می‌تواند قهرمان شود.وی گفت: ناپولی نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده و با این ‌که نخستین فصل حضور خود را در این تیم سپری می‌کنم، خوب می‌دانم که این تیم تا چه اندازه متحول شده است. ناپولی اکنون برای این‌ که به سطح بالاتری برسد نیاز به صبر دارد.هیگواین تصریح کرد: ناپولی در چند وقت اخیر روند روبه‌رشد بسیار خوبی داشته است. رسیدن به صدر جدول و قهرمانی در این فصل اصلا دور نیست. ناپولی گذشته درخشانی داشته است و حالا این گذشته درخشان را باز هم می‌تواند تکرار کند.

راسل: ژاوی برترین بازیکن تاریخ اسپانیاست

رئیس باشگاه بارسلونا در اظهارنظری عجیب گفت؛ ژاوی هرناندز بازیکن کنونی بارسلونا برترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیاست.ژاوی سی و سه ساله تا امروز 700 بازی برای تیمش انجام داده و به تمام افتخارات موجود در فوتبال اروپا و اسپانیا دست یافته است. او که صد بازی ملی نیز در کارنامه دارد بی‌شک یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیاست، اما ساندرو راسل اعتقاد دارد او در صدر تاریخ فوتبال اسپانیا قرار دارد.وی در این باره گفت: با سوابق و افتخاراتی که ژاوی از خود بر جای گذاشته جای هیچ بحث و شکی نیست که او بهترین است. او بی‌همتاست و به بارسلونا کمک زیادی کرده تا افتخارات زیادی را به دست بیاورد.

قرارداد جعلی نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا با دردسری جدی مواجه شده است. البته این دردسر برای بارسلونا خطرناک‌تر است، چرا که قرارداد نیمار با بارسا بنا به دلایلی ممکن است غیرقانونی تشخیص داده و حتی فسخ شود.

ابهامات مالی متعددی در رابطه با انتقال 57.1 میلیون یورویی نیمار از سانتوس برزیل به بارسلونا وجود دارد و در این میان راسل، رئیس باشگاه بارسلونا و دیگر اعضای مرتبط با این انتقال به پولشویی متهم شده‌اند. مدارک و مستندات نشان می‌دهد که در جریان انتقال نیمار مبلغ قابل‌توجهی محو شده است که به پولشویی سران بارسلونا نسبت داده شده است. براساس آخرین گزارش‌ها ممکن است این اتفاق بارسلونا را در چالشی جدی قرار دهد و مانع بازی نیمار در بارسلونا شود. راسل بزودی باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات مربوط به خود و باشگاه باشد.

الهلال برای مسی 400 میلیون یورو می‌دهد

باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی مهاجم ملی‌پوش و آرژانتینی بارسلونا که برنده چهار توپ طلای دنیاست، پیشنهادی 400 میلیون یورویی ارائه کرده است. این خبری است که رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال 2018 به پایان می‌رسد و این بازیکن آرژانتینی تاکنون قرارداد جدیدی را با آبی ـ اناری‌ها نبسته است. همین مساله باعث شده تا خبرهایی درباره جدایی او از این تیم قبل از سال 2018 به گوش برسد، هر چند خود مسی و باشگاه بارسلونا این خبرها را تکذیب و آن را شایعه می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها