دزد نقابدار به دام افتاد

مرد نقابدار که شبانه چاقو به دست وارد منازل مردم می‌شد و با تهدید زنان صاحبخانه، طلاهایشان را سرقت می‌کرد، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان در استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۳۷

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمدعلی فراهانی، فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در این باره گفت: شامگاه یازدهم دی امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حمله مردی نقابدار به خانه‌شان و سرقت طلاهایش شکایت کرد.

وی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد، شوهرش برای کار به سفر رفته و او تنها بوده که شب زنگ در خانه‌شان به صدا درآمده و او وقتی در را باز کرده، مردی سیاهپوش که نقاب به چهره و چاقویی به دست داشته، به او حمله‌ور شده و پس از سرقت طلاهایش فرار کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان یادآور شد: در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و با شروع رسیدگی به آن معلوم شد یک متهم سابقه‌دار به همین شیوه بارها به منازل دستبرد زده، به طوری که سال گذشته به جرم سرقت دستگیر و مدتی پیش با سپردن وثیقه در دادگاه تا روز محاکمه از زندان خارج شده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: به این ترتیب پاتوق‌های متهم زیر نظر گرفته شد تا این‌که دو روز پیش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

در پی اعتراف به سرقت از منازل با تهدید زنان صاحبخانه‌ با چاقو و صدور قرار قانونی، تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها