اجاره دادن انبارها و مکان ها به کالاها باید با هماهنگی اتحادیه های صنعتی و اطلاع از نوع کالاها و محتوای بسته بندی ها صورت گیرد تا گرفتاری های کلاهبرداری ناشی از انبار کالاهای قاچاق غیراخلاقی و غیرقانونی ایجاد نشود.
کد خبر: ۶۳۲۶۶۹
هشدار درباره اجاره انبار برای کالاهای قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، سرهنگ رضا غنی لو کارشناس مسایل انتظامی و قضایی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت‌: برخی افراد برای مخفی نگه داشتن کالاهای قاچاق، مکان هایی را به عنوان انبار اجاره می کنند که علاوه بر مسایل و پیامدهای قضایی برای صاحبان کالا، برای مالکان نیز مشکلاتی پدید می آید.

وی هشدار داد اگر مالکی بدون اطلاع از محتوی کالاهای انبار شده اجازه دهد کالاهای شیمیایی و منفجره انبار شود مسئول خواهد بود.

سرهنگ غنی لو افزود: ممکن است در این گونه موارد با آتش سوزی یا انفجار، خسارت زیادی به اماکن مورد اجاره وارد شود که دو طرف موجر و مستاجر انبار مسئول هستند.در این موارد ادعای صاحبان اماکن مبنی بر اطلاع نداشتن از نوع کالاها یا محتوای آنها، برای مراجع قضایی ارزشی نخواهد داشت.

کارشناس مسایل انتظامی و قضایی اظهار کرد: شهروندان نباید به صرف آگهی در روزنامه، مطمئن باشند بلکه ضروری است از اتحادیه صنفی مربوطه کسب اطلاع کنند و همچنین آگاه باشند که چه نوع کالایی قرار است انبار شود تا پیامدهای ناشی از قاچاق کالا آنها را گرفتار نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها