جشن 50 سالگی پرسپولیس

یادگار امام آمد، پروین نیامد

پایان ماه عسل پرسپولیس

صدر جدول آبی شد

استقلال یک بر صفر برابر راه آهن به پیروزی رسید و با گرفتن 3 امتیاز ، بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول ایستاد.
کد خبر: ۶۳۱۹۹۰
صدر جدول آبی شد

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم استقلال با گل محمد مهدی نظری بازیکن شیرازی خود بازی حساس هفته را برد و صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال شد.

نظری که در هفته های قبلی گلی به ثمر نرسانده بود در این بازی گل صدرنشینی استقلال را وارد دروازه راه آهن کرد.استقلال در این مسابقه تنها سه بازیکن تعویضی داشت و با لشگری از بازیکنان مصدوم و غایب دست به کار بزرگی زد.

محمد‌مهدی نظری در دقیقه 67 روی سانتر ارسالی هاشم‌بیک‌زاده، درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه آرام دروازه‌ راه آهن را باز کرد. این اولین گل نظری در این فصل است. او در 20 هفته گذشته نتوانسته بود گلی بزند.

استقلال با این برد 41 امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیس گرفت و صدرنشین جدید لیگ شد. پرسپولیس اکنون با 40 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

راه آهن برخلاف انتظار بازی را هجومی آغاز کرد ولی از برتری نسبی خود هیچ سودی نبرد و سپس از دقیقه 25 بازی آرام و پایاپای دنبال شد.

در شروع نیمه دوم نیز راه آهن دوباره هجومی بازی را اغاز کرد اما استقلال خیلی زود بر بازی مسلط شد.

استقلال در این دیدار حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی را به دلیل سه اخطاره بودن، مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، کبه، جمشیدیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت .

مهدی نظری از استقلال و پیروز قربانی از راه آهن به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و بازیکن اخلاق دیدار راه آهن و استقلال انتخاب شدند و جایزه خود را از دست مسوولان برگزاری مسابقه گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها