پایان کار امداد و نجات به زلزله زدگان بستک

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:کار امداد و نجات به زلزله زدگان شهرستان بستک امروز به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۱۵۸۳
پایان کار امداد و نجات به زلزله زدگان بستک

به گزارش واحد مرکزی خبر،قدمی افزود: توزیع اقلام امدادی مانند چادر و موادغذایی که از دیشب آغاز شده بود نیز با توجه به نیازهای جاری مردم زلزله زده ادامه دارد.

وی گفت:عملیات اسکان موقت نیز پایان یافت و باحضور کارشناسان بنیاد مسکن هرمزگان برآورد خسارت  از واحدهای آسیب دیده  آغاز شد  و پس از پایان، مصوبه ای  به هیئت دولت  برای تخصیص اعتبار ارائه می شود.

استاندار هرمزگان با تقدیر از کمک استان های معین و همجوار به زلزله زدگان شهرستان بستک گفت ‌: به سبب سردی هوا همچنان به لوازم گرم کننده و پتو و والور نیاز شدید داریم.

جاسم جادری افزود: ‌روزگذشته ستاد مدیریت بحران پس از وقوع زلزله در شهرستان بستک تشکیل شد و کمک رسانی مطلوب تر به زلزله زدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی از رئیس جمهور به سبب ابلاغ پیام همدردی با زلزله زدگان این شهرستان قدردانی کرد و گفت :‌ هم اکنون با آقای نوبخت سخنگوی دولت در حال عزیمت به مناطق زلزله زده هستیم.

آقای جادری ، اقلام ارسالی از استان های معین و همجوار استان هرمزگان به مناطق زلزله زده را قابل توجه خواند و افزود: ‌از 4 هزار چادر ارسالی 2500 چادر توزیع شده است و 5 هزار بسته مواد غذایی و سه هزار قطعه موکت و سه هزار تخته پتو هم در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد.

استاندار هرمزگان به ایجاد 11 کمپ در مناطق مسکونی زلزله زده با مسئولیت اعضای شورای شهر شهرستان بستک اشاره کرد و گفت ‌: با ارسال اقلام مورد نیاز امیدواریم مشکلات زلزله زدگان هرچه زودتر برطرف شود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5 / 5 ریشتر بستک در استان هرمزگان ساعت 6 و43 دقیقه و 57 ثانیه روزپنجشنبه رخ داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها