شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدید‌آمیز اعلام کرد: اگر ساکنان نوارغزه خواهان برقراری ثبات هستند باید آرام باشند و اقدامی علیه تل‌آویو انجام ندهند.
کد خبر: ۶۲۹۷۶۸

به گزارش مهر، وی مدعی شد نوار غزه بدون کمک از خارج نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد و آنها باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.رئیس رژیم صهیونیستی تهدید کرد این کمک‌ها در صورتی که عملیات ضداسرائیلی در غزه ادامه داشته باشد، متوقف خواهد شد. روز سه‌شنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه حمله کردند و طی آن ده‌ها نفر کشته یا زخمی شدند. تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه با خشم و اعتراض شدید فلسطینی‌ها مواجه شده است.

دیروز کمیته امنیتی و سیاسی کابینه نتانیاهو در نشستی فوق‌العاده آخرین تحولات غزه و موضعگیری درباره آن را بررسی کرد. موضوع تیراندازی به سوی نظامیان ارتش اسرائیل در غزه، انفجار یک اتوبوس در نزدیکی تل‌آویو و حمله به شهرک نشینان در قدس شرقی از جمله دیگر مسائل مطرح در این نشست بود. همزمان با این نشست رژیم صهیونیستی اعلام کرد گذرگاه کرم ابوسالم واقع در شمال غزه را مسدود کرده است. موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دنبال تنش‌های اخیر در غزه دستور داد این مرز بسته شود. تنها مرز خارجی موجود برای غزه مرز رفح است که به دلیل روابط پرتنش قاهره و غزه بیشتر مواقع بسته است.

افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش گروه‌های فلسطینی را به دنبال داشت. به گزارش خبرگزاری آلمان، یکی از صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی فلسطین صبح دیروز بر اثر پرتاب سنگ در نزدیکی روستای الزاویه در قلقیلیه واقع در کرانه باختری زخمی شد. دریک اقدام دیگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان ارتش این رژیم در منطقه تکوع واقع در جنوب شرق بیت لحم هدف تیراندازی جزئی قرار گرفته‌اند. یک نظامی رژیم صهیونیستی نیز از سوی دو جوان فلسطینی با خودرو زیر گرفته شد و به بیمارستان هداسا منتقل گردید. این حادثه در منطقه العیسویه در قدس اشغالی رخ داد و در پی وقوع آن، دو جوان فلسطینی بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها