همزمان با پایان ماه صفر و اتمام پخش سریال «بیقرار»، سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی از شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کد خبر: ۶۲۹۱۸۴
بهنوش بختیاری در «عصر پاییزی» به شبکه یک می آید

جمال شیرمحمدی، تهیه‌کننده مجموعه «عصر پاییزی» ضمن اعلام خبر بالا، درباره زمان پخش «عصر پاییزی» گفت: آنتن شبکه یک، شنبه تا چهارشنبه به مدت هفت هفته، ساعت 10 شب، به مجموعه 35 قسمتی «عصر پاییزی» اختصاص یافته است.

به گفته وی «عصر پاییزی» در حال طی آخرین مراحل پس از تولید، از جمله ساخت موسیقی است که انجام آن را بهنود یخچالی به عهده دارد.

در «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی بازیگرانی چون نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی و علیرضا خمسه ایفای نقش می‌کنند.

علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا، 30 سال بعد از مرگ همسرش، در 60 سالگی، مجددا ازدواج می‌کند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسکان می‌دهد. در پی این اتفاق، کوروش تهامی، قهرمان داستان، در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی‌اش به هم می‌ریزد و در این و دراین میان کارش را نیز بر اثر یک سو تفاهم از دست می‌دهد. اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید، که علیرضا خمسه نقشش را بازی می‌کند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی می‌کند که پیش برنده داستانهای غریب این عمارت است.

سرپرست گروه نویسندگان مجموعه، علی میرمیرانی است و سایر عوامل آن نیز عبارتند از:

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز:منصور وثوقی، نویسنده:آزاده محسنی و سمانه نامدار، دستیار اول کارگردان: احمد حسینی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تصویر برداری: سیروس عبدلی، مدیر تصویربرداری: هادی معنوی،مدیر تولید: ناصر نصیری، طراح گریم: ایمان امیدواری و طراح لباس: مریم رحمانی.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها