بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین همچنان در ردیف بازی‌های محبوب کاربران قرار دارد و نسخه‌های مختلفی از آن نیز طراحی و انتشار یافته است. یکی از نسخه‌های این بازی جذاب Angry Birds Go نام دارد.
کد خبر: ۶۲۸۶۶۵

در این بازی شما ‌باید سکه و جواهرات قیمتی را جمع‌آوری کرده تا با استفاده از آنها ماشین‌های مسابقه‌ای خود را ارتقا دهید، تجهیزات جدید بخرید و به پرندگان خسته خود پس از مسابقات انرژی ببخشید. اگر دوست دارید در مدت زمانی بسیار کوتاه به میزان قابل توجهی سکه و جواهر کسب کنید، می‌توانید ترفند زیر را به کار ببرید تا بیش از 900 میلیون سکه و 800 میلیون جواهر به دارایی‌های شما اضافه شود.

توجه: استفاده از این ترفند ممکن است پیشرفت فعلی شما در بازی را از بین ببرد. پیش از اجرای ترفند، پیشنهاد می‌کنیم از وضع فعلی بازی یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نکته: این ترفند در همه دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس قابل اجراست. (جیلبریک یا عدم‌جیلبریک تفاوتی ندارد)

1‌ـ‌ پیش از هر چیز به لینک زیر مراجعه کرده و نسخه‌ای از نرم‌افزار iFunbox را برای ویندوز یا مک دانلود کنید: (در صفحه زندگی همراه این هفته به معرفی امکانات و توانایی‌های این نرم‌افزار پرداخته‌ایم)

http:‌/‌‌/‌dl.i‌ـ‌funbox.com

2‌ـ‌ پس از دانلود و نصب این نرم‌افزار، آن را اجرا کرده و دستگاه خود را (آیفون یا آیپد) به رایانه متصل کنید.

3‌ـ‌ در این مرحله دستگاه شما به‌طور خودکار توسط نرم‌افزار شناسایی خواهد شد و ‌باید از محیط اصلی نرم‌افزار به تب iFunbox Classic بروید.

4‌ـ‌ از فهرست درختی در سمت چپ روی نام دستگاه دوبار کلیک کرده تا گزینه‌های داخلی آن به‌نمایش درآید، سپس در بخش User Applications به بخش Angry Birds بروید و در پایان Documents را انتخاب کنید.

5‌ـ‌ در این مرحله فهرستی از فایل‌های موجود در پوشه Documents در بخش سمت راست برای شما به‌نمایش درخواهد آمد. آنها را انتخاب کرده و با کلیک راست ماوس و انتخاب گزینه Copy To PC نسبت به ذخیره‌سازی آنها در محلی دلخواه از هارد‌دیسک اقدام کنید.

6‌ـ‌ اکنون که یک کپی از فایل‌های اصلی تهیه کرده‌اید، نوبت به جایگزین کردن فایل‌های تغییر یافته برای استفاده از ترفند ذکر شده است. به لینک زیر بروید و فایل مورد نظر را دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌kFSdtd

7‌ـ‌ روی فایل دانلود کلیک راست کرده و با انتخاب گزینه Extract All نسبت به استخراج و ذخیره‌سازی فایل‌های save_guest.dat و save_guest_backup.dat روی هارد‌دیسک اقدام کنید.

8‌ـ‌ فایل‌های استخراج شده در مرحله 7 را با عملیات کشیدن و رها کردن به پوشه Documents در نرم‌افزار iFunbox انتقال داده و آنها را جایگزین فایل‌های اصلی در این بخش کنید.

9‌ـ‌ اکنون می‌توانید پس از بستن نرم‌افزار iFunbox و جداسازی دستگاه از رایانه، بازی Angry Birds Go را اجرا کنید و نتیجه تلاش‌های به‌کار گرفته شده برای اجرای این ترفند را نیز در اعداد و ارقام سکه‌ها و جواهرات جمع‌آوری شده مشاهده کنید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها