اپلیکیشن هفته

پخش موزیک و فیلم

عنوان نرم‌افزار: MoliPlayer سیستم‌عامل: ویندوزفون 8، اندروید، آی.او.اس
کد خبر: ۶۲۸۶۳۹

نرم‌افزارهای بسیاری برای پخش موزیک و ویدئو در تلفن‌های همراه و تبلت وجود دارد، اما همواره هریک از آنها با کاستی‌هایی مواجه است و در برآورده‌کردن نیازکاربران ناتوان است. در میان نرم‌افزارهای فراوان و البته معروفی که برای این دستگاه‌ها وجود دارد، شاید نام MoliPlayer تابه‌حال به گوشتان نخورده باشد. این نرم‌افزار که انتظار می‌رود در مدت زمانی نه چندان طولانی به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پخش‌کننده‌های موزیک و ویدئو در تلفن‌های همراه و تبلت تبدیل شود، هر فرمت ویدئویی را که شما می‌شناسید، می‌تواند پخش کند؛ فرمت‌هایی اعم از asf, avi

wmv, rm, rmvb, f4v, flv, avi, mp4, mkv, mov
ogg,
3gp, webm, mpg, mpeg با بالاترین کیفیت تصویر 720P و 1080P.

نرم‌افزار فوق انواع فرمت‌های صوتی همچون wma mp3, aac, m4a, mid و فایل‌های زیرنویس با فرمت‌های
(SubRip(*.srt), SSA‌/‌ASS(*.ssa, *.ass را نیز بخوبی پشتیبانی می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که پخش ویدئوها با بالاترین کیفیت بدون کوچک‌ترین وقفه و با کمترین میزان مصرف باتری انجام خواهد پذیرفت.

از دیگر ویژگی‌های شاخص در این نرم‌افزار قدرتمند پشتیبانی از قابلیت آپلود فایل به‌صورت بی‌سیم از رایانه به تلفن همراه یا تبلت و امکان تغییر سایز و نوع قلم در زیرنویس فیلم‌هاست.

این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در تمام سیستم‌های‌عامل‌ ویندوز فون8، اندروید و آی.او.اس قابل دانلود است و می‌توانید نسخه‌های مربوط به اندروید و آی.او.اس این نرم‌افزار را به‌طور کاملا رایگان و نسخه مربوط به ویندوز فون 8 را نیز به‌صورت رایگان اما محدود از این لینک‌ها دریافت کنید:

iOS (iphone‌/‌ipod): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌Q0Mtrj

iOS (ipad): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌gKje6X

Android: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌7bGUbt

WP8: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌bqjhYY

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها