کد خبر: ۶۲۸۶۲۴

هافبک تیم ملی فوتبال نیجریه معتقد است که تیمش در رقابت‌های جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ عملکردی عالی خواهد داشت.


به گزارش  فارس، جان اوبی میکل بر این باور است که کشورش در رقابت‌های جام‌جهانی با اعتماد به نفس از این که قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده است، عملکردی عالی خواهد داشت.

عقاب‌ها سومین عنوان قهرمانی خود در آفریقا را در فوریه به دست آوردند و به عنوان اولین تیم دارنده قهرمانی آفریقا پس از سال 2002 در جام‌جهانی حاضر می‌شوند.

نیجریه در گروه F در کنار آرژانتین، دشمنان همیشگی‌شان، ایران بلندپروازان آسیایی و بوسنی و هرزگوین که اولین حضورش را تجربه می‌کند، حضور دارد.

میکل پس از اینکه با پشت سر گذاشتن وینسنت انیما، امانوئل امنیکه، ویکتور موسس و اوبوآبونا به عنوان بهترین بازیکن سال 2013 در نیجریه انتخاب شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم قهرمان شدن در آفریقا اعتماد به نفس زیادی به ما داده است. فکر می‌کنم ذهنیت تیم در دو سال گذشته تغییر کرده است؛ اکنون معتقدیم که می‌توانیم در هر مسابقه‌ای شرکت کنیم و به پیروزی برسیم.

عقاب‌ها پس از حضور در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها که با پیروزی مقابل تاهیتی و شکست مقابل اروگوئه و اسپانیا همراه بود، پیش‌بینی کمی از آنچه که سال آینده در انتظارشان است، خواهند داشت.


وی ادامه داد: اگر نگاهی به بازی‌های ما در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها داشته باشید، عملکرد بسیار خوبی در تمام بازی‌ها داشتیم. در بازی مقابل اروگوئه بدشانس بودیم؛ فکر می‌کنم باید آنها را به چهار یا پنج گل شکست می‌دادیم. اگر به بازی ما مقابل اسپانیا نگاه کنید، واقعا عالی بازی کردیم اما آنها توانایی بیشتری در گلزنی نشان دادند.

نیجریه با توجه به رسیدن غنا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی آفریقای جنوبی 2010 امیدوار است که بتواند بهتر از همسایه خود در دیدارهای پیش رو عمل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها