گزارشی از پردرآمد ترین بازیکنان

میلیاردرهای چمن سبز در سالی که گذشت/تصاویر

حساب و کتاب ثروت برخی از فوتبالیست ها از دست رفته است. جالب است که هر سال که می گذرد باز هم به ثروت آنها اضافه می شود.
کد خبر: ۶۲۷۳۷۸
میلیاردرهای چمن سبز در سالی که گذشت/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- سال میلادی جاری رو به اتمام است و سایت richestfootballclubs به رسم سال گذشته ثروتمندترین و پردرآمدترین فوتبالیست های سال را معرفی کرد. پردرآمدترین ها و ثروتمندترین فوتبالیست های سال 2013 به شرح زیر هستند:

1- لیونل مسی

جای تعجب ندارد که برنده چهار توپ طلای دنیا پردرآمدترین و پولدارترین بازیکن سال 2013 باشد. این بازیکن در سالی که گذشت 21.2 یورو درآمد داشت. باید توجه داشت که این مبلغ مجزا از مبلغی است که او از اسپانسرهایش دریافت می کند در غیر اینصورت او نفر پنجم یا ششم لیست می شد.

Barcelona FC v Malaga CF - Copa del Rey Quarter Final

 

2- کریستیانو رونالدو

باز هم تعجب ندارد بعد از مسی نام رونالدو به عنوان پردرآمدترین فوتبالیست سال 2013 مطرح شود.CR7 در سال 2013، 20.5 میلیون یورو کسب درآمد کرد. در این محاسبه مبلغی که او از اسپانسرهایش می گیرد محاسبه نشده است در غیر اینصورت درآمد او را باید علی الحساب 40 میلیون یورو تخمین زد.

Real Madrid CF v Getafe CF - La Liga

 

3-دیوید بکام

او از فوتبال خداحافظی کرده اما دلیل نمی شود که جایی در میان پردرآمدترین ها و پولدارترین های دنیای فوتبال نداشته باشد. 37 میلیون یورو پولی بود که او در سال میلادی جاری به جیب زد:

David Beckham Signs For Paris Saint-Germain

 

4- وین رونی

مهاجم کنونی تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه منچستریونایتد در کل سال 2013 بیش از 24 میلیون یورو درآمد داشت تا در رده نخست پردرآمدترین فوتبالیست های انگلیس هم قرار بگیرد.

Manchester United v West Bromwich Albion - Premier League

 

5-زلاتان ابراهیموویچ

مهاجم تیم ملی سوئد که در راه رسیدن به جام جهانی ناکام بود اکنون در پاری سن ژرمن بازی می کند. این مهاجم سوئدی که زیباترین گل سال 2013 را به ثمر رساند در سالی که گذشت 19 میلیون یورو کسب درآمد داشت.

Paris Saint-Germain FC v FC Dynamo Kiev - UEFA Champions League

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها