سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد:

حماسه اقتصادی جوهره بودجه سال آینده

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه اقتصادی جوهره بودجه سال آینده خواهد بود و کاهش نرخ تورم، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و رشد اقتصادی سه درصدی هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۶۲۸۱۳۴
حماسه اقتصادی جوهره بودجه سال آینده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، جاجرم، گرمه، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با این رادیو با اشاره به تقدیم بموقع لایحه بودجه سال 1393 گفت: امیدواریم دولت از سال آینده تدوین لایحه برنامه ششم توسعه را نیز آغاز و به موقع تقدیم مجلس بکند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در همه تلاش های خود بر ضرورت احیای رونق اقتصادی و ارتقای بهره وری و توسعه اشتغال تاکید دارد و حتی سازمان مدیریت و بهره وری را احیا می کند تا منبع ناب رشد اقتصادی در کشور ترویج شود.

ثروتی با اشاره به بهبود فضای سیاسی و اقتصادی بین المللی کشور ابراز امیدواری کرد: با اصلاح قانون مالیات ها، وابستگی های ‌هزینه های جاری دولت به درآمدهای نفتی کاهش یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 1393 باید گسترش خصوصی‌سازی و طرح هدفمندی یارانه‌ها هم نیز گنجانده شود.

نماینده بجنورد، جاجرم، گرمه، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولتی ها به روش های خصوصی سازی ها اعتراض دارند می توانند روش های جدیدی پیش بینی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها