مرگ یک خانواده 3 نفره در مازندران بر اثر گازگرفتگی

یک خانواده سه نفره اهل روستای حاجی‌آباد نکا براثر گازگرفتگی ناشی از احتراق ناقص پیک‌نیک در منزل جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۲۷۱۱۱
مرگ یک خانواده 3 نفره در مازندران بر اثر گازگرفتگی

مهین تفضلی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس در مازندران از وقوع حادثه دلخراش گاز گرفتگی در شهرستان نکا خبر داد.

 وی محل وقوع حادثه را جاده نیروگاه نکا در روستای حاجی‌آباد عنوان کرد و افزود: در این حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده یعنی،پدر 48 ساله،مادر 35 ساله و فرزند نوجوان 15 ساله براثر خفگی ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن جان باختند.

 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: ساعت تماس با مرکز پیام اورژانس 21.30 شب گذشته بود که در پی آن تکنسین‌های اورژانس 115 مازندران با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تفضلی با اشاره به اینکه استفاده از پیک‌نیک خوراک پزی برای گرم کردن منزل علت وقوع این حادثه بود،یادآور شد: با وجود تذکرات و هشدارهای ایمنی صورت گرفته از سوی رسانه‌های جمعی همچنان جان افراد زیادی از مردم در این بی‌توجهی‌ها گرفته می‌شود و همه ساله شاهد تلخ کامی خانواده‌ها در بروز حوادث گازگرفتگی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
بنظر بنده عامل اصلی مسئو لین شهر هستند .رئیس اداره گاز نكا؛ نمی داند كه مردم چقدر مشكل دارند و افراد نیازمند واقعی چه كسانی هستند تا در زمستان گاز شان را قطع نكنند واین گونه افراد را در شورای عالی شهر مطرح و آنها را بسوی نها دهای مربوطه بدون شناسایی و ابرو ریزی كمكی كوچك كرده باشند تا شاید دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم

نیازمندی ها