حرف‌های شما

مبین ایزدی از سنندج: سلام، لطفا چند سایت را معرفی کنید که از طریق آنها بتوان وبسایت رایگان ساخت.
کد خبر: ۶۲۶۲۴۳

ما چند هفته‌ای است در صفحات کارگاه سلسله مقالاتی را درباره طراحی و راه‌اندازی وبسایت می‌نویسیم. لطفا کمی صبور بوده و خواننده کلیک باشید تا فرآیند ساخت و طراحی یک وبسایت را به شکلی کاملا حرفه‌ای آموزش ببینید.

وحید ابوالقاسمی دیپلم از مشهد: من یکی از خوانندگان قدیمی کلیک هستم. لطفا هر هفته قیمت به روز انواع محصولات دیجیتال مانند کنسول‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و... را چاپ کنید.

ممنون از پیشنهاد خوب شما، اما متاسفانه برای انجام پیشنهاد شما مشکلاتی چون نوسان قیمت‌ها بین فاصله زمانی نگارش مطلب تا چاپ را داریم که ما را از انجام آن بازمی‌دارد، اما امیدواریم با راه‌اندازی وبسایت کلیک، این مشکلات برطرف شود.

 

سعید.الف از ایران: اگر ممکن است آموزش‌هایی در مورد بازیسازی در سطح حرفه‌ای منتشر کنید. من به این موضوع خیلی علاقه دارم.

 

علی‌اصغرمولایی از کازرون: سه ماه است که با کلیک آشنا شده و در این سه ماه همه شماره‌ها را خوانده‌ام. مطالب متنوع و به روزی در آن گنجانده می‌شود. از همه کسانی که برای کلیک زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

خوشحالیم که کلیک برای شما مفید و آموزنده بوده است.

 

صبا نصری از اصفهان: سلام من دانشجوی ترم اول IT هستم. واقعا با خواندن مطلب درباره میوز (صفحه 7 کلیک شماره 449) به وجد آمدم. واقعا فوق‌العاده بود. برای این فرد آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم روزی با او همکاری کنم. از مطالب خوبتان ممنونم.

 

سعید زینلی از تالش: من پیشنهاد می‌دهم در کلیک مسابقه‌های مختلف علمی یا عملی بگذارید.

پیشنهاد شما بسیار عالی است. حتما درباره‌اش برنامه‌ریزی خواهیم کرد، اما ای کاش خوانندگان محترم کلیک هم ایده‌هایی درباره نوع مسابقه‌ها و این‌که علمی باشد یا عملی برایمان بفرستند.

 

امیر ویسی از شهرستان دیواندره: می‌خواهم آموزش برنامه‌نویسی به زبان c را یاد بگیرم. اگر امکان دارد در نسخه‌های جدید کلیک این آموزش را بگذارید. من درخواست‌های زیادی برای کلیک گذاشتم، اما چاپ نشده است!

آموزش زبان برنامه‌نویسی آن هم زبان C در حجم محدود کلیک تقریبا غیرممکن و برای بسیاری از خوانندگان ما کسل‌کننده است. از این رو شاید گزینه بهتر، چاپ مطالب کوتاه درباره یک ترفند برنامه‌نویسی باشد.
در این باره فکر و برنامه‌ریزی خواهیم کرد. ممنون که به کلیک اعتماد دارید.

 

امیرحسین زمانی از اصفهان: نرم‌افزارهایی که معرفی می‌کنید بسختی دانلود یا نصب می‌شود. در صورت امکان خودتان وبسایت بسازید تا نرم‌افزارها را در این سایت جمع‌آوری کنید و پس از معرفی به سهولت قابل دسترسی و دانلود باشد.

وبسایت اختصاصی کلیک در دست طراحی است و امیدواریم بزودی افتتاح شود.

 

علیرضا هنرمند از آذربایجان شرقی: من 15 سال دارم و دوسالی می‌شود که کلیک را می‌خوانم و واقعا کمکم می‌کند. ممنونم از این‌که بازی‌های اندروید را به بخش بازی برگرداندید.

اما بسیاری از خوانندگان کلیک با شما درباره برگرداندن بازی‌های اندرویدی به صفحات گیم موافق نیستند. به همین دلیل از این پس این بازی‌ها را در صفحه6 (صفحه زندگی همراه) چاپ خواهیم کرد.

 

سامان احمدی از تهران: لطفا نرم‌افزارهای اندرویدی معرفی کنید؛ مخصوصا در مورد آموزش زبان انگلیسی. به نظرم اگر یک بخش در مورد بازی و نرم‌افزار سیستم‌های‌عامل موبایل اضافه کنید، خیلی عالی می‌شود.

هر هفته در صفحه 6 کلیک که به زندگی همراه اختصاص دارد، برنامک‌های مختلفی معرفی می‌شود. آیا کافی نیستند؟

 

سیدسجاد علوی از تبریز: من حدود چهار سال است تمام شماره‌های مجله را خرید‌ه‌ایم و با اشتیاق خوانده‌ام، ولی بعد از تغییراتی که به وجود آوردید چیز جالبی برای گفتن ندارد. درواقع کلیک جذابیت و شیرینی مطالب گذشته را از دست داده و فقط به یکسری مطالب ساده که هیچ ارزشی برای خیلی از خوانندگان کلیک ندارد، بسنده کرده است. بسیاری از دوستان نیز بارها به شما ایمیل زده و خواستار برگشت به مدل گذشته بوده‌اند، ولی شما هر دفعه با ارائه مطلب و نظر یکی از خوانندگان حرف ما را رد کرده‌اید.شما با بیان کسب و کار نوپا و دانش‌بنیان فقط سطح مجله را پایین آورده‌اید و واقعا به جای اینها اول باید در جامعه فرهنگسازی می‌کردید. جوانانی که از گوشی هوشمند خود جز فیلم و بازی انگری‌برد استفاده دیگری نمی‌کنند ،چه توقعی دارید که بیایند برای اندروید برنامه‌نویسی کنند؟ یک نظرسنجی در مجله مثلا به مدت یک هفته بگذارید که افراد کدام مدل از مجله را می‌پسندند؛ متاسفم که دیگر این مجله را نخواهم خرید چون دیگر هیچ مطلب آموزشی، چه نرم‌افزار، چه برنامه‌نویسی و چه مطالب شیرین گذشته را ندارد. امیدوارم به حرف ما خوانندگان هم احترام بگذارید، همان‌گونه که ما برای شما و مجله‌تان احترام قائل هستیم.

خیلی ممنون که امیدتان را از دست نداده و پیشنهاد خود را برای ما ارسال کرده‌اید، اما چند نکته وجود دارد؛ اول؛ منظور دقیق شما از تغییرات چیست؟ مطالب کلیک با همان سبک و سیاق قدیم در حال تولید است و فقط رویکردها کمی عوض شده است. شما دقیقا از چه چیزی ناراضی هستید؟ این موضوع در صحبت‌های شما گم بود. دوم این‌که شما به ایمیل‌های زیاد دوستانی که خواهان بازگشت به سبک و سیاق قدیم هستند، اشاره داشتید؛ راستش نمی‌دانیم شما این اطلاعات را از کجا به دست می‌آورید اما تمام انتقاداتی که درباره چارچوب تغییرات دریافت کرده‌ایم بسیار انگشت شمار است. در ضمن مطالب آموزشی در همه حوزه‌ها همچنان چاپ می‌شود و بسیاری از خوانندگان ما درباره معرفی کسب و کارهای دانش‌بنیان کاملا با شما مخالف هستند و معتقدند این صفحه روحیه آنها را برای حرکت و تولید ایده افزایش داده است. ما اصلا مثل شما به جوانان ایرانی به چشم عده‌ای آدم که از تکنولوژی فقط بازی را می‌فهمند نگاه نمی‌کنیم و معتقدیم اگر درست برایشان برنامه‌ریزی شود، هر جوان ایرانی می‌تواند یک ایده‌پرداز در حوزه فناوری‌های نوین باشد.

در نهایت این‌که ما اعتقاد راسخ داریم بازگشت به گذشته، رویه درستی نیست. شما در ایمیل بعدی برایمان بنویسید که جای چه مطالبی را در کلیک خالی می‌بینید تا ما درباره حضور آنها در کلیک فکر کنیم. باز هم به خاطر این‌که کلیک را دوست خود می‌دانید سپاسگزاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها