محور پونل به خلخال مسدود شد

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد که محور پونل به خلخال واقع در استان گیلان و اردبیل به دلیل بارش برف و احتمال سقوط بهمن تا اطلاع بعدی مسدود شد.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۸
محور پونل به خلخال مسدود شد

به گزارش مرکز مدیریت راههای کشور، محور پونل به خلخال از ساعت 14 امروز سه شنبه تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان می توانند برای تردد ار دیگر محورهای متصل به استان های گیلان و اردبیل استفاده کنند.

همچنین تردد کلیه خودروها سواری از ساعت 14:30 الی 24 روز جمعه مورخ 22 آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت 7:30 الی 24 روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج یک طرف خواهد بود.

بر اساس این گزارش، به استثنای وسایل نقلیه سنگین و حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

همچنین تردد تریلرها کماکان در محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون ها و کامیونتها از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 آذر ماه ممنوع می باشد.

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد که تردد تریلرها در محور فیروز کوه از ساعت 6 الی 24 روز جمعه ممنو می باشد و تردد تریلرها و کامیون ها در محور زاهدان - زابل و بالعکس از ساعت 6 الی 20 روز جمعه ممنوع است.

تردد مورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 20 آذر ماه جاری الی 24 روز جمعه 22 آذر ماه از محورهای کندوان، هراز، سواد کوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها