با پیمان اکبری سرمربی تیم زیر 23 ساله‌های والیبال ایران

کواچ باید با ما‌ همکاری کند

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از باخت به آلومینیوم هرمزگان ، ترس از باخت را عامل اصلی شکست شاگردانش در بندر خواند .
کد خبر: ۶۲۴۰۵۶
پیمان اکبری : ترس از باخت بازیکنانم را آزار می دهد

پیمان اکبری در گفت و گو با جام جم ورزشی گفت : آنچه که عامل اصلی باخت پیکان بود ، ترس بازیکنان از شکست است که تیمم را سخت آزار می دهد . وی همچنین در مورد شرایط حاکم بر مسابقه هم از ناظر بازی و هم مجریان مسابقه سخت گلایه مند است و می گوید : نمی خواهم عوامل حاشیه ای را عامل شکست خود قلمداد کنم و ضعف های مشهود خودمان را به این وسیله توجیه کنم ، اما نمی توان هم چشم بر بسیاری از واقعیت ها بست که این روزها در جریان مسابقات لیگ برتر والیبال وجود دارد و فضای والیبال را کدر کرده است .
 سرمربی پیکان ادامه داد : در بندرعباس ابتدا بازی ما را نیم ساعت عقب انداختند . سپس در فضایی که تماشاگران با تحریک رئیس هیات والیبال این استان با فحش های رکیک از جمله به خودم و بازیکنان در صدد بر هم زدن تمرکز ما بر آمدند و عجیب آنکه ناظر بازی به خود زحمت بر خواستن از روی صندلی را نداد ! از دیگر سو تنها یک مامور و چند سرباز وظیفه امنیت سالن را بر عهده داشتند و در پایان بازی نیز نتوانستند از هجوم تماشاگران به داخل زمین جلوگیری کنند و ترسم این بود که مبادا به بازیکنانم و خودم صدمه ای وارد شود .
وی با اشاره به وجود چنین اتفاقاتی ، خواستار سخت گیری بیشتر سازمان لیگ در ایجاد فضای سالم تر و مناسب تری برای بازی ها شد و هشدار داد ؛ ادامه چنین مسائلی می تواند در بازی های حساس تر تاوان سخت تری به همراه داشته باشد .

اکبری در پاسخ به این سئوال که چرا در پایان بازی از گفت وگو با خبرنگار تلویزیون طفره رفته است ، گفت : بعد از پایان بازی تنها 40 دقیقه فرصت رفتن به فرودگاه را داشتیم و به همین خاطر نتوانستم در مصاحبه مطبوعاتی حاضر شوم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها