اظهار نظر شماری از مربیان تیم های بزرگ پس از قرعه‌کشی جام جهانی:
کد خبر: ۶۲۳۴۱۳

لوییس فیلیپه اسکولاری (سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل):

خیلی خوشحالم که برزیل با قرعه خیلی خوبی روبه‌رو شد. کرواسی، مکزیک و کامرون حریفان بسیار خوبی برای ما هستند. کرواسی همیشه فوتبال زیبایی را نمایش می‌دهد، کامرون مقابل تیم‌های بزرگ دنیا همیشه فوق‌العاده ظاهر می‌شود و مکزیک نیز در گذشته و هر مسابقه‌ای برای ما حریف سرسختی بوده است. ما ابتدا باید به دیدارهای مرحله مقدماتی فکر کنیم و سپس در اندیشه مراحل بعد باشیم.

روی هاجسون (سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان):

واقعا در گروه سختی هستیم و هیچ شکی هم درباره آن وجود ندارد. در گروه ما سه تیم درجه یک دنیا حضور دارند. بخصوص ایتالیا حریف سرسختی برای ما خواهد بود، ما قبلا به آنها باخته‌ایم. ما در یکی از پرهیجان‌ترین گروه‌ها قرار داریم و می‌خواهیم تجربه شیرینی از بودن در این گروه کسب کنیم.

دیدیه دشان، (سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه):

سوئیس سخت‌ترین حریف ما در جام جهانی است. آنها سرگروه بودند و ما از قدرت آنها باخبریم، اما در مورد هندوراس و اکوادور چندان نمی‌توانم اظهار نظر کنم؛ چرا که برای من آشنا نیستند.

ویسنته دل بوسکه (سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا):

اعتقاد دارم ما در گروه مرگ قرار نگرفته‌ایم، برخی از گروه‌ها از چیزی که ما در آن هستیم شرایط دشوارتری دارند. وی افزود: شیلی همیشه برای حریفانش دردسرساز می‌شود. هلند از سال 2010 تاکنون بسیار متفاوت شده و بازیکنان فوق‌العاده‌ای همچون روبن و فان پرسی دارد. استرالیا را از آن دو تیم دیگر کمتر می‌شناسم و به همین دلیل درباره آنها ارزیابی ندارم. برای این‌که در همین مراحل اولیه با برزیل روبه‌رو نشویم، باید در گروه خود اول شویم، چون برزیلی‌ها هم در گروه خود قطعا اول هستند و ما نمی‌خواهیم به عنوان تیم دوم با آنها روبه‌رو شویم.

یواخیم لو (سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان):

من کاملا سختی کار را پذیرفتم. خوب می‌دانم با چه تیم‌های قدرتمندی بازی داریم. هر سه تیم همگروه ما واقعا قوی هستند و گروه ما خاص است. ما باید مقابل آمریکا قرار بگیریم تیمی که مربی‌اش دوست صمیمی من یعنی یورگن کلینزمن است. ارتباط خوبی بین ما دو نفر وجود دارد، اما در جام جهانی باید مقابل یکدیگر باشیم. کلینزمن نیز درباره مقابله با تیم کشورش گفت: هر اتفاقی ممکن است بیافتد. ما در گروه کاملا سختی هستیم اما کاملا آماده چالش‌های این گروه هستیم. تقابل آلمان و آمریکا از آن اتفاق‌های جالب جام جهانی 2014 است. این گروه یعنی دیوانگی تمام‌عیار. با تمام سختی‌ای که وجود دارد ما می‌خواهیم خودمان را در جام جهانی اثبات کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها