برنامه سازان شبکه جهانی صدای آشنا، در مراسم تقدیر از برنامه سازان هفته بسیج و دفاع مقدس رادیو که در سالن آمفی تئاتر معاونت صدا برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۲۱۹۳۳
صدای آشنا پیشتاز برنامه سازان هفته دفاع مقدس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، در مراسم تقدیر از برنامه سازان هفته بسیج و دفاع مقدس رادیو، که با حضور صوفی معاون صدا، جعفری مدیرکل طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، هاشمی دانا مسئول روابط عمومی سپاه، کارگر مسئول بیناد حفظ ارزش های دفاع مقدس، جعفری مسئول بسیج سازمان صدا و سیما، مدیران رادیو، مدیران شبکه های رادیویی و مدیران گروه، عوامل برنامه ساز و اصحاب رسانه، برگزار شد، از برگزیدگان برنامه های هفته بسیج و دفاع مقدس شبکه های مختلف رادیویی، تقدیر شد.

برگزیدگان شبکه جهانی صدای آشنا، متشکل از "هلن بهرامی" نویسنده برنامه "هفت شهر عشق"، "زینت صالح پور" نویسنده برنامه "پرده عاشقی"، "نرگس اصفهانی" گوینده "هفت شهر عشق"، و "احمد احمدی" صدابردار دو برنامه "هفت شهر عشق" و "پرده عاشقی"، بودند که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند و از آنها قدردانی شد.

"هفت شهر عشق"، برنامه ای ترکیبی- نمایشی بود که به معرفی هفت اثر ادبی ویژه دفاع مقدس و هفت نویسنده این حوزه، اختصاص داشت.

"پرده عاشقی"، برنامه ای بود که با استفاده از منابع موجود درباره خاطرات جنگ و همچنین با داستان پردازی، خاطرات و وقایع زمان جنگ و دفاع و مقدس را در قالب روایت برای مخاطبان به تصویر درآورد.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها