روی خط جام​جم ورزشی

گیگز: یک فصل دیگر بازی می‌کنم

رایان گیگز، هافبک ولزی منچستریونایتد که چهل سالگی خود را جشن گرفت، اعلام کرد تصمیمی برای خداحافظی در این سن ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر هم بازی کند.
کد خبر: ۶۲۱۴۱۵

گیگز در این باره گفت: امروز همان احساسی را دارم که در دوران جوانی داشتم. شاید بسیاری از بازیکنانی که حتی از من هم کوچک‌تر هستند، به دلیل سال‌ها بازی، احساس فرسودگی و تحلیل رفتن می‌کنند، اما من چنین نیستم و اطمینان دارم می‌توانم باز هم برای منچستریونایتد مفید باشم. وی افزود: با توجه به شرایط بدنی‌ام می‌توانم یک فصل دیگر هم بازی کنم. اکنون منچستریونایتد در لیگ برتر به‌طور قابل توجهی از آرسنال عقب افتاده، اما به نظر من این مشکل حل شدنی است. ما خودمان را پیدا کرده‌ایم و توانایی این را داریم که اشتباهات گذشته را جبران کنیم.

گواردیولا: بایرن هنوز خسته است

پپ گواردیولا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا مقابل تیم برانشوایگ که دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی را در اختیار دارد، اظهار کرد: بایرن‌مونیخ خیلی خسته است. وی گفت: برانشوایگ حریف خیلی سختی برای ما بود چون در شرایط خوبی مقابل این تیم قرار نگرفتیم. ما دو بازی سخت مقابل دورتموند در بوندس‌لیگا و زسکو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشتیم و خسته بودیم. پیروزی بر برانشوایگ نشان داد بایرن مونیخ در اوج خستگی هم می‌تواند قدرت خود را به همه نشان بدهد. وی با اشاره به دو گل بازیکن هلندی‌اش در این بازی گفت: روبن برای بایرن بازیکن بسیار مهمی است و او گل‌های زیادی می‌زند.

خبری از تغییر در میلان نیست

سیلویو برلوسکنی، مالک باشگاه میلان در واکنش به ایجاد تغییرات در این باشگاه از جمله استعفای آدریانو گالیانی از سمت ریاست این باشگاه، اظهار کرد: هیچ تغییری در این باشگاه به‌وجود نمی‌آید.

میلان این فصل به هیچ عنوان در سری آ ایتالیا خوب نتیجه نمی‌گیرد و حتی ممکن است شانس حضور در لیگ فصل آینده اروپا را از دست بدهد که به هیچ عنوان مورد تائید مقام‌های این باشگاه نیست. علاوه بر این مشکلات زیادی در باشگاه وجود داشت که آدریانو گالیانی را به استعفا ترغیب کرد. نایب‌رئیس باشگاه میلان 27 سال است که در این باشگاه ریاست می‌کند، اما به گفته خودش دیگر خسته شده، هر چند برلوسکنی استعفای او را نپذیرفته است.

آنچلوتی: بیل فراتر از عالی بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل وایادولید در هفته پانزدهم لالیگا، عملکرد گرث بیل، ستاره ولزی تیمش را ستود.

بیل در این دیدار هت‌تریک کرد تا مرد اول میدان باشد. درخشش او باعث شد غیبت کریس رونالدو چندان به چشم نیاید. آنچلوتی گفت: بیل بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او دوران وفق دادن خودش با رئال را پشت سر گذاشته و اکنون به یک ستاره کامل تبدیل شده است. او مقابل وایادولید فراتر از عالی بود. گرث بیل نیز در این باره گفت: به نظر من رئال‌مادرید بهترین باشگاه کنونی جهان است. ما بهترین بازیکن و بهترین استادیوم دنیا را در اختیار داریم و همه چیز در اینجا عالی است. زمانی که با رئال قرارداد امضا می‌کردم اطمینان داشتم که به بازیکن بهتری تبدیل می‌شوم.

ونگر: رمزی بهترین است

آرسنال در یک بازی خارج از خانه موفق شد کاردیف‌سیتی را از پیش‌رو بردارد که در این دیدار آرون رمزی، بازیکن ولزی، ستاره آرسنال بود و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال، ستاره ولزی تیمش را ستود و گفت: رمزی بهترین بازیکن کنونی لیگ برتر است. او مشتریان زیادی دارد، ولی ما به هیچ عنوان او را نمی‌فروشیم، حتی اگر 50 میلیون پوند پیشنهاد بدهند. من در تمام این سال‌ها بابت فروش بازیکنان خوب آرسنال سختی‌های زیادی کشیدم، اما اینک دیگر به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم بازیکنان خوب ما از آرسنال جدا شوند. این مربی فرانسوی خاطرنشان کرد: آرسنال خوب نتیجه می‌گیرد و خوب پیش می‌رود. اکنون بزرگ‌ترین دغدغه آرسنال حفظ فاصله با دیگر مدعیان لیگ برتر است.

مخالفت با جدایی «نانی»

بیش از شش ماه است که نانی، هافبک پرتغالی منچستریونایتد قصد جدایی از این تیم را دارد، اما شیاطین سرخ رسما اعلام کردند تصمیمی برای فروش او ندارند. منتفی شدن فروش نانی به درخواست دیوید مویس، سرمربی منچستری‌ها برمی‌گردد که از مسئولان باشگاه خواسته اجازه جدایی این بازیکن را ندهند. مویس در این باره گفت: نانی اکنون روند رو به رشدی دارد که اگر از جمع جدا شود، این روند متوقف می‌شود و او را در تیم جدیدش با مشکل روبه‌رو می‌کند. وی تصریح کرد: نانی عالی است و من گاهی اوقات از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی او متعجب می‌شوم. این بازیکن در لیگ قهرمانان این فصل می‌تواند یک ستاره باشد.

کلوپ: به گذشته نگاه نمی‌کنیم

به فاصله یک هفته از شکست دورتموند مقابل بایرن‌مونیخ، این تیم موفق شد در بوندسلیگا مقابل ماینس به پیروزی سه بر یک برسد.یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند در این باره گفت: «نمی‌خواهم بگویم تیم برتر میدان بودیم، اما به هر حال از ماینس جلوتر بودیم و به‌خوبی بازی کردیم. ما مقابل این تیم بازی سختی داشتیم، زیرا در برخی دقایق همه چیز درگیرانه می‌شد.» در این بازی چوپو موتینگ دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی تک گل ماینسی‌ها را زد. آئومبایانگ 70، لواندوفسکی 79 (پنالتی) و 4+90 (پنالتی) برای دورتموندی‌ها گلزنی کردند.

ریبری: توپ طلا باید به من برسد

فرانک ریبری یکی از کاندیداهای اصلی برای تصاحب عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2013 عقیده دارد به‌هر شکل ممکن باید توپ طلا به او برسد. ریبری در این باره گفت: من به همراه بایرن به تمام افتخارات موجود در فصل گذشته دست یافتم و در این فصل نیز همان کیفیت و درخشش فصل‌گذشته را دارم و چیزی تغییر نکرده است؛ اما کریس رونالدو از ابتدای فصل جدید لالیگا شروع به درخشش کرده و منصفانه نیست اگر بگوییم این عنوان باید به رونالدو برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها