خداحافظی با مهمانان بد

پیرمردهای میلانی رفتند

اعضای تیم ستارگان میلان صبح امروز به کشورشان برگشتند اما این مهمانان ایتالیایی در زمان حضور خود چندان باب میل مدیرعامل پرسپولس عمل نکردند.
کد خبر: ۶۲۰۳۵۰
پیرمردهای میلانی رفتند

سایت جام جم ورزشی- حتی ستاره ای دوست داشتنی همچون پائولو مالدینی در تهران رفتار چندان دوستانه ای از خود نشان نداد هر چند او نیز کاملا تابع باشگاه خود و مجبور بود که باب میل باشگاه پرسپولیس رفتار نکند. برخی اتفاقات قبل و بعد بازی پرسپولیس و ستارگان میلان را مرور می کنیم:

- ستاره های میلانی چه در زمان حضور در هتل و چه در زمان های دیگر از دادن عکس و امضا به هواداران و مشتاقان خودداری می کردند.

- پائولو مالدینی پس از ورود به ایران روی چندان خوشی به افراد مشتاقی که برای استقبال به فرودگاه آمده بودند نشان نداد.

- بازدید از شیرخوار گاه آمنه از برنامه هایی بود که برای میلانی ها در نظر گرفته شده بود اما این پیرمردهای میلانی ترجیح دادند به جای رفتن به این شیرخوارگاه به سعد آباد بروند.

- قرارداد پرسپولیس با پیشکسوتان میلان رقمی در حدود 200 هزار دلار بود و بازیکنانی که روزگاری نامداران فوتبال ایتالیا و شهر میلان بودند تنها زمانی سوار بر اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی شدند که 60 هزار دلار پایانی قرارداد خود را دریافت کردند.

-در حالی که 2 شبکه تلویزیونی برای کشاندن اعضای تیم میلان به برنامه زنده و همزمان خود رقابتی سرسختانه را آغاز کرده بوده بودند، ناگهان میلانی‌ها اعلام کردند که این خواسته از آنها برخلاف قرارداد است و حتی شنیده شد برای حضور در این برنامه‌ها پیشنهادهایی تا 30 هزار دلار نیز مطرح شده است.

-میلانی‌ها امروز ایران را ترک کردند و هر چند  برخی اتفاقات در مورد آنها ناخوشایند بود اما به هر صورت خاطره ای خوب از خود بر جای گذاشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها