عضو اتاق بازرگانی ایران از آزادسازی حدود 8 میلیارد دلار دارایی‌های بلوکه شده ایران خبر داد

واکنش مثبت اقتصاد ایران به رفع تحریم‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:

ضرورت ثبات اقتصادی در دوره گذر از تحریم ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عبور از تحریم ها را دستاورد ارزشمند ملت ایران اسلامی دانست و گفت: در شرایط جدید هم که تحریم ها کاهش می یابد باید ثبات اقتصادی در اولویت دولت باشد.
کد خبر: ۶۱۹۴۶۰
ضرورت ثبات اقتصادی در دوره گذر از تحریم ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، سید موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایط رقابتی، مدیریت محور، توسعه صادرات و مدیریت واردات با رویکرد توسعه کیفی و کمی اقتصاد ملی، برنامه ریزی شود.

وی افزود: ساماندهی هزینه های تمام شده تولید، مدیریت بازار ارز و واقعی کردن نرخ ارز و همچنین تصمیم سازی منطقی می تواند اقتصاد ما را از ثبات و اطمینان بیشتری برای برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت برخوردار کند.

موید حسینی با بیان این که رفع تحریم ها به نفع اقتصاد ایران و همچنین اقتصاد جهانی است، اظهار کرد: کشور ما مزیت های زیادی برای خود و اقتصاد منطقه ای و کمک به رشد اقتصاد جهانی دارد و باید تعاملات اقتصادی خود را ساماندهی کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تأثیر کاهش یا حذف تحریم ها بر صنعت خود اشاره کرد و افزود: نباید انتظار کاهش شدید قیمت ها را داشته باشیم بلکه حداکثر کاهش پنج درصدی را می توان برنامه ریزی کرد.

موید حسینی اظهار کرد: به تقویت بخش تولید نیاز داریم و باید با مدیریت هزینه های تولیدی کمک کنیم رونق اقتصادی افزایش یابد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت ثبات اقتصادی بیش از نوسان قیمت هاست تا سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری تصمیم سازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها