بر اساس اعلام آنچلوتی

فالکائو-رئال منتفی شد

اخبار فوتبال اروپا

فالکائو سمت لندنی ها غش کرد!

فالکائو همان کلمبیایی گلزنی است که به دلیل درآمد و پول بیشتر قید تیم هایی همچون رئال ، منچستر، بارسلونا و یوونتوس را زد.
کد خبر: ۶۱۶۶۲۸
فالکائو سمت لندنی ها غش کرد!

سایت جام جم ورزشی- او با رد کردن این پیشنهادات که آینده او را می توانست درخشان تر کند با 57 میلیون یورو راهی موناکوی تازه صعود کرده به لیگ یک فرانسه شد تا تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ لوشامپیونه شود. اما جناب فالکائو در کمتر از پنج ماه از بودن در موناکو خسته شده است. باقی ماجرا و البته دیگر اخبار مهم و اظهارنظرهای فوتبال اروپا و دنیا را در ادامه می خوانید:

فالکائو جدایی طلب شد

رامادل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو که در فصل نقل و انتقالات با یک قرارداد عجیب و سنگین 57 میلیون یورویی از آتلتیکو مادرید به موناکو پیوست خیلی زود از بودن در این تیم خسته شده است.

بر  اساس گزارش دیلی میل خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی از ماه پیش مدام در حال فرستادن پیغام برای این بازیکن کلمبیایی است تا پای او را به تیم آبی پوش لندنی باز کند که این پیغام ها نتیجه داده و فالکائوی 26 ساله را به جدایی از موناکو و حضور در لیگ برتر انگلستان ترغیب کرده است. رئال مادرید هم مشتری این مهاجم گلزن است اما از آنجایی که فالکائو و مورینیو مدیربرنامه های مشترکی دارند این بازیکن به چلسی بسیار نزدیک شده است.

فالکائو چندی پیش اظهار داشت که از زندگی در فرانسه لذت می برد اما سطح لیگ فرانسه که از لیگ های انگلیس و اسپانیا پایین تر است او را آزار می دهد.

 

آنچلوتی: رونالدو باید بهترین بازیکن جهان شود

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید برای چندمین بار در یک هفته اخیر تاکید کرد که در مراسم انتخاب برترین بازیکن جهان هیچ بازیکن دیگری به غیر از رونالدو نباید به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

آنچلوتی در این باره گفت: رونالدو عملکردی فراتر از حد عالی دارد. با این اوصاف او تنها کسی است که شایسته بردن توپ طلاست. این توقع بسیاری از هواداران فوتبال است که جایزه برترین بازیکن جهان به رونالدو برسد.

این مربی خاطرنشان کرد: رونالدو شایستگی بسیار زیادی دارد. هم اکنون او در فوتبال اروپا برترین و آماده ترین بازیکن به شمار می رود که همه چشم ها را به خود خیره کرده است.

 

اسکولاری: برزیل قهرمان جام جهانی می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با اطمینان اظهار داشت که برزیل در جام جهانی 2014 قهرمان می شود.

لوییس فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیلی ها گفت: لازم نیست که فشاری بر روی ما وارد شود. هیچ لازم نیست پای احتمالات وسط بیاید چون برزیل بدون هیچ تردیدی قهرمان جام جهانی 2014 است. وی افزود: اگر فقط کمی احتمال می دادم که برزیل در جام جهانی 2014 قهرمان نمی شود هرگز هدایت این تیم را نمی پذیرفتم. می دانم که برزیل قهرمان می شود همانطور که در 2002 و سال های قبل تر از آن به این موفقیت رسیده بود. شاید خودخواهانه باشد اما 100 درصد احتمال می دهم که برزیل در جام جهانی 2014 که میزبانش خودش است قهرمان می شود.

 

خشم آرسنالی ها از تاتنهام

بازیکنی که قرار بود به آرسنال بپیوندد اکنون در آستانه انعقاد قرارداد با تاتنهام قراردارد تا بدین ترتیب خشم مقامات باشگاه آرسنال از تاتنهام برانگیخته شود.

آدرین رابیوت بازیکن تیم پاری سن ژرمن فرانسه قرار بود در نیم فصل لیگ های اروپایی به آرسنال بپیوندد و حتی توافقاتی هم بین دو باشگاه حاصل شده بود اما مذاکرات پنهانی تاتنهامی ها با این بازیکن ورق را به سود آنها برگردانده است.

به گزارش روزنامه اکیپ فرانسه این بازیکن 18 ساله 5.5 میلیون پوند ارزش دارد.

 

منچستر یونایتد به دنبال اینیستا و دی ماریا

باشگاه منچستریونایتد انگلستان برای خرید دو بازیکن تیم های بارسلونا و رئال مادرید دست به کار شد.

پیشنهاد من یونایتد به آندرس اینیستا بسیار سر و صدا کرده است آن هم در حالی که این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با بارسلونا قرار دارد. دیوید مویس سرمربی سرخ های منچستر خواهان این ملی پوش اسپانیایی است. البته منچستری ها فقط به ستاره بارسلونا اکتفا نکرده اند ، آنها ستاره آرژانتینی رئال مادرید یعنی آنخل دی ماریا را هم می خواهند. بر اساس گزارش دیلی میل در حالی که گفته می شد سامی خدیرا نیز مد نظر منچستری ها قرار دارد حالا خبر می رسد که دی ماریا ستاره جدیدی است که توجه منچستری ها را به خود جلب کرده. مصدومیت خدیرا باعث شد تا دی ماریا با پیشنهاد منچستری ها روبرو شود.

 

ژاوی در بارسلونا می ماند

ژاوی هرناندز کاپیتان ملی پوش بارسلونا اسپانیا اظهار داشت که به هیچ عنوان از این باشگاه جدا نمی شود.

این هافبک در پاسخ به شایعات جدایی اش از این تیم درپایان فصل لالیگا اظهار داشت که خوشحالی و آرامشی که در بارسلونا دارد را هیچ جا نمی تواند پیدا کند. ژاوی با تاکید بر اینکه بارسلونا را با هیچ چیز عوض نمی کند گفت: تا سال 2016 با بارسلونا قرار داد دارم و قطعا تا آن زمان در این تیم می مانم. من احساس بسیار خوبی در اینجا دارم و جدایی به ذهن من راه پیدا نمی کند. وی افزود: من کاملا با فوتبال خاص بارسلونا مطابقت دارد و به دلیل اینکه با این تاکتیک انس گرفته ام گمان نمی کنم که بتوانم در تیم دیگری بازی کنم و موفق باشم.

 

من سیتی به دنبال مدافع 32 ساله ایتالیایی

باشگاه منچستر سیتی انگلستان برای خرید مدافع 32 ساله ناپولی ایتالیا پیشنهادی رسمی ارائه داد.

پائولو کاناوارو مهاجم 32 ساله ای است که مورد توجه تیم منچسترسیتی قرار گرفته است و ممکن است برای ادامه فوتبالش دی ماه راهی لیگ برتر انگلستان شود. این بازیکن که تا پایان فصل 2014-2013 با ناپولی قرار دارد در این باره اظهارنظری نداشته اما مدیر برنامه هایش اعلام کرده بعید نیست این بازیکن راهی لیگ برتر شود.

 

پوگبا سرگردان بین چهار پیشنهاد

پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس اکنون خود را بین چهار پیشنهاد از سوی تیم های بزرگ اروپایی سرگردان می بیند.

پوگبا که به دلیل عملکرد خیره کننده اش مورد توجه تیم های زیادی قرار دارد باید پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل تکلیف خود را مشخص کند. منچستر یونایتد، چلسی و رئال مادرید مشتریان پر و پاقرص او هستند از سویی یوونتوس سخت به دنبال تمدید قرارداد به دنبال اوست. پوگبا اکنون نیز تا سال 2016 با یووه قرار داد دارد و در صورتی که قرار داد خود را تمدید کند این مدت تا سال 2020 می رسد.

 

لیپی به میلان نمی رود

مارسلو لیپی مربی ایتالیایی که اخیرا در مقام سرمربی با تیم گوانگژو چین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد شایعات حضور خود در تیم میلان را تکذیب کرد.

لیپی اظهار داشت که قرار نیست به میلان برود و جانشین آلگری شود. پس از اینکه او با تیم چینی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد دوباره مشتریان زیادی پیدا کرد و روی بورس قرار گرفت. این مربی به گازتا دلو اسپورت گفت: من هم شایعات مربوط به حضورم در میلان را شنیده ام اما چیزی که مشخص است این است که آلگری در میلان جایگاه تثبیت شده ای دارد حتی اگر میلان خوب نتیجه نگیرد. اکنون برای آینده ام تصمیم گیری نمی کنم و می خواهم کمی استراحت کنم و به شایعات حضورم در میلان هم اهمیتی ندهم.

 

سنگین ترین جریمه تاریخ برای کویینز پارک رنجرز

باشگاه کویینز پارک رنجرز که فصل گذشته از لیگ برتر انگلستان سقوط کرد به دلایل مالی با جریمه 60 میلیون پوندی روبرو می شود.

این جریمه به دلیل اهمال مسئولان این باشگاه در گردش مالی این باشگاه و ضررهای هنگفتی است که بروز آنها برای این باشگاه در تضاد قوانین لیگ برتر انگلستان قرار دارد . این باشگاه انگلیسی که تحت مالکیت پولدارترین مرد هندی دنیا یعنی میتال قرار دارد فصل گذشته با وجود خرید ستاره های گران قیمت جایگاهی بهتر از بیستمی در لیگ برتر پیدا نکرد تا به دسته یک سقوط کند. کویینز رنجرز پارک به ازای هر پوند ضرری که متحمل شده باید یک پوند بپردازد و این یعنی اینکه آنها بابت ضررهای مالی شان باید 60 میلیون پوند جریمه بدهند که در تاریخ فوتبال انگلستان بی سابقه است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها