پاسخگویی با چت ویدئویی

حتما برایتان پیش آمده که مدت زمان زیادی را برای یافتن پاسخ پرسشی در اینترنت صرف کرده‌اید، اما سرانجام به نتیجه مطلوبی نرسیده‌اید.
کد خبر: ۶۱۶۲۲۷

برای این مسأله بتازگی گوگل از سرویسی به نام Helpouts رونمایی کرده که به کمک آن می‌توان پاسخ‌های خود را در یک چت ویدئویی از افراد متخصص دریافت کرد. برای استفاده از این سرویس لازم است با همان حساب کاربری گوگل، کاربر از طریق رایانه یا تلفن همراهش وارد سایت مورد نظر شود. غیر از این راه، گوگل برنامکی با همین نام نیز برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است.

 

گوگل هدف خود را از راه‌اندازی این سرویس بهره‌گیری از سهولت و کارایی وب برای دسترسی هر شخص به اطلاعات مورد نیازش عنوان کرده است. پرداخت پول پس از دریافت مشاوره‌های غیر رایگان از طریق کیف پول گوگلی موسوم به Google Wallet انجام می‌پذیرد. به همین دلیل متقاضیان این سرویس پیش از واردشدن به Helpouts باید حساب کیف پول گوگلی خود را فعال کنند. اگر روند دریافت مشاوره توسط کاربر مطابق خواسته‌اش پیش نرود، گوگل ضمانت بازگشت پول را داده است. قیمت هر مشاوره توسط ارائه‌کننده آن مشخص می‌شود، مشاوره‌دهنده مختار است به ازای هر دقیقه یا هر جلسه مشاوره هزینه دریافت کند یا اصلا پولی نگیرد. اکنون این سرویس با موضوع‌هایی مثل موسیقی، رایانه و الکترونیک، آشپزی، آموزش، زیبایی و مد، تغذیه و تناسب‌اندام، سلامت و باغبانی راه‌اندازی شده است. مشاوره دهندگان از سوی گوگل رصد می‌شوند، ولی مشاوران سلامت توسط دکتر‌های متخصص باید مجوز لازم را بگیرند. کاربرها هنگام جلسه مشاوره به امکاناتی خاص دسترسی دارند، برای مثال می‌توانند عکس بگیرند، محیط دسکتاپ خود را به صورت ریموت به اشتراک گذارند یا از گوگل درایو برای دسترسی به فایل‌‌هایشان استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها