رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی:

نرخ سود تسهیلات کشاورزی 3 درصد کمتراز سایر بخشها تصویب شد

تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور از خط اعتباری هفت هزار و 500 میلیارد ریالی برای ارائه تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاروزی خبر داد که با همکاری بانک کشاورزی پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۱۵۷۳۰
تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، کامبیز عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور در گفت وگو با رادیو اقتصاد گفت: وزارت جهاد کشاورزی رویکرد خوبی در این باره دارد و این تسهیلات در همه حوزه های زراعت، دام و طیور، آبزیان، باغبانی و با نرخ سود 15 درصد برای خرید وسایل مکانیزه کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی افزود: آورده کشاورزان هم 20 درصد و دوره بازپرداخت آن برای ماشین‌آلات کشاورزی و ماشین‌ های سبک پنج ساله و ماشین‌های سنگین هفت سال است.

عباسی اظهار کرد:هنگام مراجعه کشاورزان و سفارش محصول؛ 70 درصد تسهیلات به حساب تولیدکننده و فروشنده ماشین‌آلات و ادوات مکانیزه واریز می‌شود.

وی با تاکید بر توانمندی داخلی در تولید ماشین آلات کشاورزی، افزود: 95 درصد نیاز را در داخل تامین می کنیم و در حد خودکفایی هستیم.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت: کشاورزی حفاظتی صرفه‌جویی حاصل از مصرف آب، برق، کاهش هزینه تولید، اصلاح باغ‌ها و استفاده از ماشین و کاهش سوخت را به دنبال دارد و باید با توسعه مکانیزاسیون به فکر تولید پایدار باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها