کارگردان «تنهای تنهای تنها» از فیلم تازه‌اش گفت

«پاپ» در بوشهر

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» درباره طرح بعدی سینمایی‌اش اظهار کرد: برای این فیلم دواسم «سیاه و سفید» و «پاپ» را درنظر داریم که البته بیشتر دلم می‌خواهد اسم فیلم «پاپ» باشد.
کد خبر: ۶۱۵۰۰۰

احسان عبدی‌پور به تسنیم گفت: این فیلم با هزینه شخصی ساخته شده است؛ اما مساله‌ای در این بین به وجود آمده که کار فیلم را کمی با مشکل مواجه کرده است. از مسئولان سینمایی درخواست می‌کنم با صدور کارت تهیه‌کننده آن برای گرفتن پروانه ساخت فیلم جدید همکاری کنند تا فیلم را زودتر آماده کنیم.

عبدی‌پور با اشاره به فضای‌کاری گروه فیلمسازی خود افزود: خیلی سخت است تهیه‌کننده‌ جدیدی در این فضای کاری بتواند با ما همراه شود. گروه کاری ما چند سالی است با هم هستند و حسابی با هم جور شده‌اند، امیدوارم این گروه و فضای کار حفظ شود و بچه‌ها با همان انسجام کار را جلو ببرند.

عبدی‌پور گفت: فیلمبرداری بیشتر صحنه‌های این فیلم تمام شده است؛ بیشتر منتظریم تا پروانه ساخت این فیلم را بگیریم. این فیلم در بوشهر و با همان تیم قبلی ساخته می‌شود.

عبدی‌پور در مورد مضمون فیلم جدید خود اظهارکرد: از سال گذشته به دنبال این بودم که فیلمی در مورد مهاجرت‌هایی که باعث سر افکندگی ملت ایران می‌شود، بسازم و سعی کردم در «پاپ»واقعیت مساله خاص و فراگیر مهاجرت جوانان ایرانی به کشورهای دیگر را به تصویر بکشم. البته داستان را بیشتر به موضوع مهاجرت‌های خاص محدود کردم که آدم‌ها به بهانه آن، همه هویت خود را می‌فروشند تا فقط در یک کشور بیگانه پناهندگی بگیرند و با انواع و اقسام ترفندهای تحقیرآمیز روبه‌رو می‌شوند.

عبدی‌پور گفت: این فیلم هم مانند فیلم «تنهای تنهای تنها» کاملا بومی است و با این‌که دیالوگ‌های بوشهری دارد، اما روند فیلم به گونه‌ای است که باعث فکر کردن به موضوع کلی مهاجرت جوان ایرانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها