مبعلی از یک گوش می گیرد از گوش دیگر در می کند

فیرات: دایی را بردم، قلعه نویی را هم می برم

محرومیت یک جلسه‌ای فیرات

جباری از استقلال شکایت کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام و آرای خود را درباره پرونده‌ها اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۴۹۱۲
جباری از استقلال شکایت کرد

فدراسیون فوتبال، احکام و آرا و دعوتنامه‌ها به شرح زیر است:

 

فیرات یک جلسه محروم شد

انگین فیرات، سرمربی تیم سایپا در بازی 12 آبان تیمش در مقابل استقلال به دلیل تخلفاتی چون اعتراضات مکرر به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

رای صادره قطعی است.

 

شکایت باشگاه راه‌آهن از پرسپولیس رد شد

باشگاه راه‌آهن در شکایتی از باشگاه پرسپولیس و میلاد کمندانی، نامبرده را بازیکن تیم راه‌آهن دانسته و مدعی شد که با وی قرارداد امضا کرده است. از آن‌ جایی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته و به یکی از تیم‌های لیگ فوتبال کشور پرتغال منتقل شده است، کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده متوجه شد که قراردادی که باشگاه در این زمینه ارائه کرده ممهور به مهر باشگاه راه‌آهن نیست و تک‌تک برگ‌های قرارداد باید دارای اثر انگشت بازیکن و همچنین تک‌تک اوراق باید دارای امضای کارگزار بود که هیچکدام از موارد فوق رعایت نشده است. به همین دلیل کمیته انضباطی شکایت باشگاه راه‌آهن را رد می‌کند.

رای صادره قطعی است.

 

شکایت مجتبی جباری از استقلال

جلسه رسیدگی به شکایت مطالبه وجه مجتبی جباری از باشگاه استقلال تهران یکشنبه سوم آذر در محل کمیته انضباطی برگزار می‌شود. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

 

همچنین جلسه رسیدگی به تقاضای اعاده دادرسی شهاب گردان بابت شکایت از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم یکشنبه سوم آذر ماه در محل کمیته انضباطی برگزار می‌شود. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها