عسگری در گفت و گو با جام جم ورزشی:

مجبور شوم تیم ملی را به خاطر شغلم کنار می گذارم

وفایی در گفت و گو با جام جم

مربیان فرانسوی و هنگ کنگی در راه ایران

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران از آمدن مربیان فرانسوی و هنگ کنگی برای هدایت ملی پوشان پیست به ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۸۴۸
مربیان فرانسوی و هنگ کنگی در راه ایران

تیم ملی دوچرخه سواری ایران سال آینده بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی را پیش رو دارد. این تیم در دو بخش زنان ومردان و در رشته پیست و جاده در کره جنوبی برای کسب مدال به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

با توجه به در پیش بودن فصل بدنسازی و آمادگی ورزشکاران و زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی اینچوان محمود وفایی سرمربی تیم ملی ایران در خصوص برنامه های تیم ملی به جام جم گفت که تیم ملی پیش از اعزام به کره جنوبی در چند دوره ورلد کاپ  در سطح قاره و مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه در قزاقستان برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس به زودی تمرینات فصل بدنسازی ملی پوشان، پس از پایان لیگ باشگاهی کشور، در تهران آغاز خواهد شد، اما رکابزنانی که در قالب تیم های باشگاهی قاره ای رقابت می کنند در پایان رقابت های باشگاهی خود به اردوهای تیم ملی خواهند پیوست.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت های خود از دعوت مربیان فرانسوی و هنگ کنگی به ایران خبر داد و افزود: برای بخش مردان در رشته سرعت پیست، مربی فرانسوی و برای بانوان در این رشته مربی هنگ کنگی دعوت شده اند که در حال حاضر مراحل اداری و رایزنی ها انجام می شود و به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر آمدن این مربیان قطعی خواهد شد.

وی در خصوص لیگ برتر کشور گفت: اوایل آذرماه آخرین مرحله لیگ برتر بزرگسالان در بخش جاده برگزار خواهد شد و در بخش جوانان نیز 27 و 28  ماه جاری لیگ به پایان خواهد رسید.

وفایی در خصوص آغاز اردوی تیم ملی گفت: دی و بهمن ماه نفرات برتر از اردوهای بدنسازی شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا برای مسابقات بهار سال آینده و بازی های آسیایی کره جنوبی آماده شوند.

تیم ملی ایران در بازی های آسیایی گوانگجو به 3 مدال برنز در رشته های دور امتیازی (مهدی سهرابی) تایم تریل انفرادی (حسین عسگری) و رشته تیمی سرعت ( حسن علی ورپشتی، محمد پراش و فرشید فارسی نژادیان) دست پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها