وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی پیامی درگذشت حاج حیب‌الله عسگر اولادی، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و از مبارزان باسابقه دوران انقلاب را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۴۱۱۰
پیام تسلیت وزیر ارشاد به مناسبت درگذشت عسگر اولادی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی پیامی درگذشت حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و از مبارزان باسابقه دوران انقلاب را تسلیت گفت.

متن کامل پیام علی جنتی به شرح زیر است:

هر قضایی سببی دارد و من در غم دوست

اجلم می کشد و درد فراقش سبب است

روح مطهر مردی باورمند به راه انبیاء الهی و حاکمیت توحیدی خاشعانه به آسمان پر کشید و فرشتگان افلاکی را در حریم کبریایی حضرت دوست به وجد حضور فراخواند. بی شک فقدان مجاهدی متواضع و شخصیتی آکنده از آداب ادب، مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی که نمادی راستین از شجاعت و توجه به دین بود، مصیبتی اندوه بار به شمار می آید.

 وی به شایستگی، در خدمت به نهضت امام بزرگوار، حبیبی وفادار و در افق فکری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، هم اندیشی والامنش محسوب می شد. ایشان انسانی موحد، مومن و پای بند به ارزش های اسلامی و مردمی بود که در بان حقیقت، آنگاه که به باور می رسید، مصالح دین، انقلاب و کشور را بر مصالح فردی رجحان داده، با تمام وجود برای گسترش حق، تلاش می کرد. اینجانب خود را داغدار هجرت آن فقید سعید دانسته و ضمن عرض تسلیت به بیت شریف آن بزرگمرد انقلابی، سرافرازی در معاد موعود و در جمع جاودانه های عالم عدالت و قیامت و برای بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی آرزومندم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها