بازگشت مصدوم پرسپولیس

پولادی یک ساعت دوید!

شرایط بدنی مهرداد پولادی در مرکز سنجش کمیته المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت صلاحدید به همین زودی به میدان برود.
کد خبر: ۶۱۲۵۹۹
پولادی در مرکز سنجش کمیته المپیک

سایت جام جم ورزشی- در جلسه‌ای که مربی بدنساز تیم ملی و محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس با یکدیگر داشتند، مقرر شده بود که تمرینات آماده سازی مهرداد پولادی به طور هماهنگ پیش برود و برای برنامه‌ریزی تمرینات تصمیم گرفتند ابتدا یک تست کامل بدنی در مرکز سنجش انجام شود تا براساس داده‌ها، برای کار روی هر یک از فاکتورها برنامه‌ریزی شود.

کادر پزشکی پرسپولیس در این ارتباط خبر داد؛ پولادی صبح امروز نتایج مربوط به تست خود را تحویل داده است که در تمرین بعدازظهر توسط بدنساز تیم بررسی خواهد شد.

مربی بدنساز پرسپولیس پیش از این گفته بود؛ پس از مشخص شدن نتایج، گفتگویی با مربیان تیم ملی خواهیم داشت و برنامه تمرینی جدید تنظیم می‌شود. البته پولادی مشکل خاصی ندارد و این حساسیت برای آن است که وی مدت زیادی از تمرین و مسابقه دور بوده و نمی‌خواهیم با عجله یا تاخیر، زمان از دست برود. اینکه چقدر زمان لازم است تا او ششدانگ آماده مسابقه شود، بعد از تست مشخص می‌شود و در جریان کار می‌تواند کمی تغییر کند ولی به طور کلی با توجه به اینکه پولادی را هنوز تحت فشار صد در صد قرار نداده‌ایم، آماده شدن وی شاید بیش از یک ماه به طول بینجامد.

جدا از بحث عضلانی، توان هوازی و غیر هوازی، بحث استارت‌ها، رفلکس‌ها را هم داریم. بعد کار با توپ و برخوردها را خواهیم داشت و این آمادگی باید به حدی برسد که ترس بازیکن بریزد و از نظر فکری کاملا آماده بازی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها