روزبهانی از تهران: من نمی‌توانم از wi-fi‌ گوشی تلفنم استفاده کنم. یعنی تنظیماتش را بلد نیستم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.
کد خبر: ۶۰۹۹۶۹

هرچند ما قبلا در این باره در چند شماره توضیحات مفصلی داده‌ایم، اما بزودی مطلب متفاوتی در این زمینه آماده خواهیم کرد تا ضمن حل مشکل شما، اطلاعات جدیدی هم به سایر خوانندگانمان اضافه کند.

علی جلالی از اصفهان: می‌خواستم بدانم به غیر از نرم‌افزار فتوشاپ آیا نرم‌افزار دیگری هم وجود دارد که بتوان روی یک تصویر، متنی درج کرد.

نرم‌افزارهای فراوانی برای این منظور وجود دارد. از نرم‌افزارهای رایگان گرفته تا آنهایی که برای خریدشان باید پول گزافی پرداخت کرد. ساده‌ترین آنها هم نرم‌افزار پینت (Paint) مایکروسافت است که به صورت رایگان روی کامپیوتر شما قرار دارد.

 

آلاله ارض‌پیما از گیلان: با سلام، در مورد نوشتن مطلب در کلیک سوألی داشتم. آیا هر مطلبی که درباره دنیای فناوری و حاوی اطلاعات علمی باشد مورد قبول است یا باید مرتبط با موضوع خاصی باشد؟

خوشحالیم خوانندگان کلیک دست به قلم و به قصد تولید محتوا وارد میدان شده‌اند. اول این‌که مطالب باید در زمینه فناوری اطلاعات باشد.

دوم این‌که باید دست اول باشد. یعنی یا از منبع خاصی ترجمه شده باشد یا با توجه به سابقه و توانمندی علمی خودتان به نگارش درآمده باشد و تا به حال در هیچ رسانه فارسی زبانی منتشر نشده باشد.

سوم و آخر این‌که مطالب شما در اینجا توسط تحریریه کلیک ارزیابی می‌شود و در صورت احراز شرایط لازم، ویرایش و چاپ خواهد شد. بنابراین کلیک حق ویرایش یا عدم انتشار مطالب را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

 

ابوالفضل کرمی از قم: آیا می‌شود تمام شماره‌های نشریه کلیک از شماره 1 تا آخرین شماره حاضر را از موسسه روزنامه جام‌جم خریداری کرد؟ اگر پاسخ مثبت است، لطفا بفرمایید هزینه این خرید چگونه پرداخت می‌شود و فایل‌ها با چه فرمتی و چگونه به دست من می‌رسد؟ این آرشیو برای من بسیار مهم است حتی اگر لازم است حضوری به تهران بیایم.

شما هم برای ما خیلی مهم هستید. اما پاسخ شما نزد گروه مشترکین روزنامه جام‌جم است. لطفا با پیش شماره 021 و تلفن 88996728 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

عرفان از ارومیه: تلفن هوشمند من کابل otg را ساپورت نمی‌کند. آیا راهی هست که بتوانم از این فناوری استفاده کنم؟ مدل گوشیم galaxy s advance است.

بله، یک راه گرانقیمت، باید یک تلفن جدید بخرید.

 

محمد رضا اصغری از چالوس: لطفا چند سایت تخصصی فروش لپ‌تاپ را معرفی کنید. در ضمن ارزیابی لپ‌تاپ‌های بازار را در صفحه روزنامه قرار دهید.

ما از معرفی وب‌سایت‌های فروش معذوریم. صاحبان این وب‌سایت‌ها در صورت تمایل می‌توانند در کلیک آگهی بدهند. اما موضوع مقایسه و بررسی لپ‌تاپ‌ها کاری است که ما هر دو تا سه شماره یکبار انجام می‌دهیم.

 

ایرجی از اصفهان: سلام. من یک دستگاه کنسول ایکس باکس دارم که بتازگی متوجه شدم بازی‌های جدید را اجرا نمی‌کند و دستگاه پیغام می‌دهد که باید آپدیت شود. لطفا روش آپدیت کنسول را طوری شرح دهید که ضمن آپدیت شدن، قابلیت کپی خور شدن آن هم از بین نرود

چشم قربان، حتما!

 

مهیار میرکشوری از لنگرود، گیلان: از خوانندگان قدیمی کلیک هستم؛ تشکر و قدردانی خودم را از زحمات فراوان و بی‌دریغ شما عزیزان از سال‌های دور تا امروز خدمتتان عرض می‌کنم. بنده با مطالب خواندنی و گاه دیدنی‌تان از یک کاربر آماتور در سالیان گذشته به کاربر نیمه حرفه‌ای امروز تبدیل شده‌ام و مدیون زحمات شما هستم؛ همیشه موفق باشید.

از این بابت بسیار خوشحالیم و امیدواریم کلیک همچنان بتواند به وظیفه اصلی خود که آگاه‌سازی و آموزش کامپیوتر اولی‌هاست ادامه دهد.

مجتبی عباس‌تبار بزرودی از بابل: سلام و عرض خسته نباشید به همه عزیزان و زحمتکشان هفته‌نامه دوست‌داشتنی کلیک. چند وقتی می‌شود معرفی نرم‌افزار در کلیک خیلی کمرنگ شده. بی‌زحمت کمی بیشترش کنید.

ما تقریبا هر هفته یک نرم‌افزار معرفی می‌کنیم. کافی است کلیک را با دقت ورق بزنید. اما حتما تلاش خواهیم کرد تنوع بیشتری به این بخش بدهیم.

 

حامد از ایلام: من می‌خواهم با شرکت در دوره تعمیرات پرینتر وارد بازار کار شوم. لطفا اگر مقدور است درباره بازار کار این شغل و آینده‌اش راهنمایی‌ام کنید.

تلاش خواهیم کرد با چند متخصص در این زمینه گفت‌وگو کنیم تا خوانندگانی که مثل شما، کار آینده خود را در این صنعت جستجو می‌کنند، دید بهتری از بازار کار آن به دست آورند.

 

جعفری از تهران: مدتی است وقتی کامپیوترم را روشن می‌کنم، پس از چند دقیقه کار‌کردن ناخودآگاه خاموش می‌شود و بعضی اوقات پس از روشن‌کردن دوباره، این اتفاق تکرار می‌شود.

هر چه زودتر فن سی.پی.یو را چک کنید. اگر خودتان متخصص نیستید از باز‌کردن در کامپیوتر خودداری کرده و آن را به یک تعمیرگاه مجاز منتقل کنید.

نکته مهم

تمام دوستان خواننده کلیک توجه کنند که یکی از آداب مهم نامه‌نگاری قید نام و نام خانوادگی کامل در پایان‌نامه است. همچنین برای این‌که ما بدانیم شما از کجا با ما تماس می‌گیرید، لطفا نام شهر یا روستای محل اقامت خود را قید فرمایید. لطفا این نکات را هنگام ارسال پیام کوتاه (SMS) نیز رعایت فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها