نیجریه سخت ترین حریف ممکن است

باقری : ما مرد روزهای سخت هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا برای حضور در جمع ملی‌پوشان نوجوان ایران و تماشای بازی آنها برابر نیجریه راهی امارات خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۹۸۸۸
باقری : ما مرد روزهای سخت هستیم

کریم باقری درباره دلایل سفر خود گفت: آقای علی دوستی پیش از این، از من خواسته بود که برای تماشای یکی از بازی‌های تیم ملی نوجوانان به امارات بروم و من هم تمایل داشتم این کار را انجام بدهم اما شرایط تیم پرسپولیس و فشردگی بازی‌ها مانع شد که در سه بازی اول حاضر باشم. حالا خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های ایرانی از گروه خودشان صعود کردند.

وی درباره این که حضورش چه تاثیری خواهد داشت، ادامه داد: حضور افرادی مثل من، مهدوی‌کیا و استیلی بیشتر جنبه روحی و روانی دارد و اگر تاثیر خوبی روی بچه‌ها بگذاریم، خوشحال می‌شویم وگرنه کار اصلی را کادر فنی انجام می‌دهد.

کریم باقری افزود: تیم ملی نوجوانان نه فقط از نظر فنی، بلکه از جهت رفتار تیمی و رفتار بازیکنان هم خیلی خوب بوده است. معلوم است که تیم حرفه‌ای و منظمی است و همین فاکتورها مشخص می‌کند آقای دوستی فقط از نظر فنی روی تیم کار نکرده است، بلکه در سایر ابعاد هم زحمت کشیده شده که ارزشمند است.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره پیش بینی خود از بازی نوجوانان ایران و نیجریه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تردیدی نیست که بازی بسیار دشواری است. نیجریه که قهرمان مسابقات بوده است، می‌تواند از سخت‌ترین حریفان ممکن باشد.

باقری به ایسنا گفت: تعارف نداریم. تیم ملی نوجوانان کار سختی پیش‌رو دارد اما قبل از این دیده‌ایم فوتبالیست‌های ایرانی مرد روزهای سخت هستند. من شک ندارم جدا از هر اتفاقی که بیفتد، بچه‌های ما بازی خیلی خوبی را انجام خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها