انتقالی که با وساطت خبرنگار سابق ورزشی صورت پذیرفت

قلعه نویی از استقلال جدا شد!

در جدایی قلعه نویی از استقلال و پیوستن او به تیم جدیدش، خبرنگار سابق ورزشی نقش پررنگی داشت.
کد خبر: ۶۰۹۶۸۲
قلعه نویی از استقلال جدا شد!

 به گزارش جام جم ورزشی، رده سنی امیدهای تهران این روزها یک چهره آشنا دارد، چهره ای که به واسطه پدر سرشناس و البته حضور در تمرینات استقلال تهران برای خود نامی دست و پا کرد. صحبت از محمد هوتن قلعه نویی است ، پسر سرمربی شناخته شده استقلال تهران که به واسطه اختلافاتش با ایوب اصغر خانی سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال از این باشگاه جدا و راهی احسان ری شد.
علاقه مندان به فوتبال اطلاع دارند که محمد هوتن قلعه نویی سال گذشته با بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال در تمرینات این تیم حاضر می شد اما واکنش منفی رسانه ها و تعدادی از پیشکسوتان استقلال سبب شد که وی دیگر در کمپ استقلال آفتابی نشود. قلعه نویی زمانی که شرایط را این گونه دید پسر خود را به تیم جوانان استقلال فرستاد اما محمد هوتن در تیم جوانان استقلال نیز دوام نیاورد و سرانجام چند هفته قبل راهی باشگاه احسان ری شد.
درانتقال پسر امیر قلعه نویی به باشگاه احسان ری یکی از مطبوعاتی های سابق که هم اکنون در رده های سنی پایه فعالیت می کند، نقش پررنگی داشت. این فرد که چند سالی می شود به جرگه مربیان فوتبال پیوسته ، مدتی هم به عنوان کمک با صمد مرفاوی همکاری می کرد.
در خصوص پسر سرمربی استقلال باید به این نکته اشاره کرد که وی دارای شرایط سنی جوانان است، اما در رده سنی امیدها برای احسان ری به میدان می رود. وی اوایل به عنوان مهاجم و هافبک وسط بازی می کرد اما زمانی که در این پست ها موفق نشان نداد به دفاع راست منتقل شد. قلعه نویی با پیراهن شماره 88 در فوتبال تهران به میدان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرفاوی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
این پدرش هم بازیكن نبود چه برسه به خودش

نیازمندی ها