معاون حزب جمهوری خلق ترکیه:

اردوغان با اسد آشتی می کند

معاون رئیس حزب جمهوری خلق از مهمترین احزاب مخالف دولت ترکیه خاطر نشان کرد اردوغان طی ماههای آینده مجبور به برداشتن گامهایی برای آشتی با بشار اسد خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۹۶۷۸
اردوغان  با اسد آشتی می کند

اردوغان توبراک معاون رئیس حزب جمهوری خلق از مهمترین احزاب مخالف دولت ترکیه بار دیگر سیاستهای دولت اردوغان به ویژه در قبال سوریه را به باد انتقاد گرفت.

وی با انتقاد از سیاستهای خارجی دولت اردوغان اعلام کرد سیاست خارجی ترکیه، اعتبار و اقتدار خود را به سبب اشتباه دولت رجب طیب اردوغان از دست داده است.

به نوشته الوطن، توبراک تاکید کرد اردوغان طی ماههای آینده از سیاستهای کنونی خود عقب نشینی خواهد کرد و چندین گام را برای آشتی با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برخواهد داشت.

وی به عقب نشینی کنونی اردوغان از سیاستهای خود در قبال عراق اشاره کرد که شروع به برداشتن گامهایی برای گشودن صفحه جدید با عراق کرده است.

توبراک تاکید کرد حزب عدالت و توسعه به ریاست اردوغان، رویکرد دوگانه و متناقضی را در سیاست خارجی خود در پیش گرفته که مبتنی بر طایفه گری در خاورمیانه است و همچنین در اقدامی متناقض هم با جنبش حماس رابطه دارد و هم با جبهه تروریستی النصره که وابسته به القاعده است، در حالی رابطه دارد که اردوغان ادعا کرده است با تروریسم در منطقه می جنگد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها