تا آخر پای بازیکنم می ابستم

دایی: آدم آهنی نیستم که بی تفاوت باشم

سرمربی سابق چگونه دست راست رویانیان شد؟

نقش ویژه حمید استیلی در تغییرات اخیر پرسپولیس!

حمید استیلی در شرایطی یکی از تصمیم گیرندگان اصلی باشگاه پرسپولیس شده که در زمان مدیریت محمد رویانیان از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۴۳
نقش ویژه حمید استیلی در تغییرات اخیر پرسپولیس!

به گزارش جام جم ورزشی، حمید استیلی که روزگاری رفقاتش با حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس زبانزد خاص و عام بود، حالا رفاقتی با همان شکل را با سردار محمد رویانیان آغاز کرده تا جایی که در بسیاری از تصمیمات باشگاه پرسپولیس به خصوص در رده های پایه نقش پررنگی را بازی می کند.
در جدیدترین تغییرات پرسپولیس، حمید مطهری بازیکن اسبق این باشگاه با حمایت های ویژه حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس انتخاب شده است. تا پیش از این مجید نائینی هدایت این تیم را برعهده داشت اما نتایج ضعیف امیدهای پرسپولیس سبب شد که وی از کار برکنار شود.
استیلی، مطهری را به تیم امیدها آورده اما بازیکن اسبق پرسپولیس تا به امروز حاضر به امضای قرارداد رسمی نشده و به مسئولان باشگاه اعلام کرده که اگر تا فردا شرایط مورد نظرش فراهم نشود، از این تیم می رود. شرایطی که مدنظر مطهری بوده، افزایش امکانات و تهیه زمین تمرین اختصاصی برای تیم امیدهاست. با این حال امیدهای پرسپولیس با هدایت مطهری درهفته شانزدهم فوتبال تهران برابر پارسه به برتری سه بر صفر دست یافت.
اما نکته جالب در تغییرات اخیر پرسپولیس انتخاب سرپرست جدید برای تیم امیدهاست. جناب سرپرست که در زمان حضور پروین در جمع سرخپوشان، برای خود برو و بیایی داشت چندی قبل با دستور سردار رویانیان از باشگاه اخراج شد اما حمایت های پنهان و پیدای استیلی سبب شد که وی این بار در قامت سرپرست امیدها به پرسپولیس بازگردد.
حمید استیلی در شرایطی این روزها یکی از تصمیم گیرندگان اصلی باشگاه پرسپولیس شده که در زمان مدیریت محمد رویانیان از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها