نمی‌توانم با این شرایط احساس مدیرعاملی داشته باشم

رویانیان: این حکم نبود می‌خواستند ما را بمباران کنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: معتقدم این حکمی که صادر شده حکم نیست و می‌خواستند ما را بمباران کنند.
کد خبر: ۶۰۸۷۰۰
رویانیان: این حکم نبود می‌خواستند ما را بمباران کنند

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: دوست نداشتم درباره حکم کمیته انضباطی صحبت کنم اما پس از ناراحتی هواداران و بازیکنانمان معتقدم حکم کمیته انضباطی حکم نبود بلکه می خواستند ما را بمباران کنند.

وی افزود: آقایان می‌خواستند ما، پرسپولیس و دایی را خفه کنند و به همین دلیل احکام کمیته انضباطی را بسیار عجیب صادر کردند. ما از احکام انضباطی همیشه استقبال می‌کنیم ولی کسی حق ندارد از این احکام استفاده‌های سیاسی و ابزاری کند به همین دلیل احکام غیرحرفه‌ای را اصلا و ابدا تحمل نمی‌کنیم.

رویانیان ادامه داد: در یک حکم انضباطی دو جلسه محرومیت، کسر امتیاز، جریمه مالی و همه را یکی کرده‌اند و اصلا معلوم نیست کدام جریمه متعلق به کدام بازی است. این یک بمباران علیه پرسپولیس و سرمربی است تا ما را خفه کنند چون فقط حق را گفته‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان این حکم اصلا درست نیست. ما جنبه آراء کمیته انضباطی را داریم اما این حکم سراپا اشتباه است و هرگز عادلانه نیست .تا موقعی که هیئت‌مدیره تکلیف این موضوع را روشن نکند نمی‌توانم احساس کنم که مدیرعامل باشگاه هستم و به همین دلیل به باشگاه نمی‌روم.

وی افزود: اگر هیئت‌مدیره این موضوع را حل نکرد و مسئولین آن را پیگیری نکردند ادامه همکاری من با پرسپولیس با این وضعیت ممکن نیست. من فقط حق باشگاه را می‌خواهم و به دنبال این نیستم تا برای خودم بازار‌گرمی کنم.

مدیرعامل قرمز‌پوشان تاکید کرد: من محکوم نشدم که این تصمیم را به خاطر خودم بگیرم. من این تصمیم را به خاطر 35 میلیون هوادار که به آنها توهین شده می‌گیریم و هیچ حرفی هم ندارم چون باید پرسپولیس سربلند باشد و این حق‌خوری‌ها را تحمل نمی‌کنم.

وی یادآور شد: وقتی به آقای کفاشیان این موضوع را می‌گویند می‌خندد و می‌گوید از تیم‌های دیگر امتیاز کم کردند و حالا هم از پرسپولیس. صحبت این آقا در نوع خودش جالب است، یعنی سوال 35 میلیون هوادار باشگاه را با خنده جواب می‌دهد. ما این حکم را اصلا قبول نداریم و معتقدیم آقایان می‌خواهند با ما مقابله کنند و به همین دلیل زیر بار حرف زور نمی‌رویم.

وی افزود: تخلف دایی که شاید اصلا درست هم نبوده یک ماه پیش اتفاق افتاده اما 48 ساعت بعد از بازی با داماش احکام صادر می‌شود. ما تخلفی نکردیم و خود آقایان تخلف کرده‌اند. چند جریمه را در یک ماه به یکباره صادر کردند. با کدام قانون و ادله؟ من صد در صد به این احکام اعتراض دارم و اگر هیئت‌مدیره رسیدگی نکند از حرف خودم پایین نمی‌آیم و با وجود احترامی که برای همه قائلم به باشگاه نمی‌روم. من باید حق 35 میلیون هوادار را بگیرم و از هیئت مدیره می‌خواهم که پیگیر این موضوع باشد. ولی آقایان مطمئن باشند حرف حق همیشه پایدار باشد و نمی‌توانند حق را خفه کنند. این تصمیم من احساسی نیست و به خاطر توهین به 35 میلیون هوادار پرسپولیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها