بازداشت قاچاقچیان بین المللی در تهران

کشف مواد مخدر در قوطی چسب!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری باند قاچاق مواد افیونی که اقدام به قاچاق و ترانزیت به کشورهای اروپایی می کردند،خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۶۷۲
کشف مواد مخدر  در قوطی چسب!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند توزیع مواد مخدر، تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و اکیپی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده گرفته و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند سه تن از قاچاقچیان به نام های «ح.خ»، «د.ر» و «ک.م» در سطح گسترده و به صورت ترانزیت مواد مخدر را به کشورهای اروپایی منتقل می کنند.با انجام یکسری اقدامات جامع اطلاعاتی و پلیسی از سوی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد «ح.خ» سرکرده باند مقادیر قابل توجهی تریاک را به تازگی تهیه و درصدد ترانزیت و انتقال آن از طریق یکی از محورهای مواصلاتی استان تهران به کشورهای اروپایی است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:ماموران عملیاتی، نامبرده را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و محل اختفا وی و همدستانش را در شهرک مارلیک شناسایی و نهایتا طی یک عملیات گسترده پلیسی سوژه های مورد نظر را به همراه 70 کیلو گرم تریاک در محل اختفایشان دستگیر کردند.

سرهنگ مطهری در پایان با اشاره به اینکه مواد مخدر مکشوفه که به صورت ماهرانه ای در قوطی های چسب اکواریوم جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
۰
۰
این قاچاقجیان رااعدام كنید و به دنیا اعلام كنید كه ما ایرانیان اهل ذوق و هنر هستیم نه بی صداقتی! باتشكراز زحمتكشان عزیز جام جم

نیازمندی ها