اتفاق ویژه هفته بیستم لیگ برتر

پاس گل یک دروازه بان

گلایه های دروازه بان شماره یک تیم ملی

احمدی: این رفتارها درست نیست

رحمان احمدی پس از کناره گیری سید مهدی رحمتی تبدیل به دروازه بان شماره یک تیم ملی شده است اما این اتفاق برایش بی دردسر نبوده است.
کد خبر: ۶۰۸۶۶۱
احمدی: این رفتارها درست نیست

به گزارش سایت جام جم ورزشی- او همیشه تحت فشار قرار داشته به خصوص بعد از بازی با تایلند که با نمایش ضعیف تیم ملی ایران همراه بود. رحمان احمدی فعلا به همراه مسعود شجاعی بازیکنانی بوده اند که خیلی مورد انتقاد قرار دارند اما این دروازه بان بدون توجه به این انتقادات می گوید که می خواهد تمام تمرکزش را ابتدا بر روی سپاهان و سپس جام جهانی بگذارد . او امروز در گفت و گو با ایسنا از بی مهری ها نسبت به خودش گله کرد و سپس مثل چند ماه پیش از این گفت که برخی ها دوست نداشتند به تیم ملی برود. ماحصل گفت و گوی وی را در ادامه می خوانید:

- از روزی که به عنوان دروازه‌بان تیم ملی وظیفه‌ی حفظ دروازه‌ی تیم کشورم را به عهده گرفتم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که مجبور شدم چنین رفتارهایی را تحمل کنم. اما همان‌طور که گفتم با این رفتارها کنار آمدم.

- درباره‌ی مسعود شجاعی هم باید بگویم رفتاری که با او شد درست نبود. همه‌ی بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند فقط و فقط به یک چیز فکر می‌کنند و آن هم خوشحال کردن مردم است اما متاسفانه رفتاری که با برخی از بازیکنان ملی‌پوش صورت می‌گیرد درست نیست.

- مسعود شجاعی در بازی‌هایی که برای تیم ملی انجام داده عملکردش خوب بوده و اشتباه بود که برخی هواداران او را هو کردند. البته هم من و هم مسعود می‌دانیم که حساب این عده‌ی کم از حساب سایر مردم جداست.

کروش بر اساس نیازهای تیم ملی این بازیکنان را دعوت کرده است. نباید هم این‌طور باشد که فکر کنیم جایگاه همه‌ی ما در تیم ملی ثابت است.

- طبیعی است که اگر بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به تیم ملی بیاید حداقل مورد حمایت یک گروه بزرگ از هواداران فوتبال ایران است اما واقعا این چیزها برای من اهمیتی ندارد. تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی کمک کنم.

- فکر می‌کنم تا این‌جای کار عملکردم در تیم ملی خوب بوده است. در 6، 7 بازی اخیر تیم ملی تنها دو گل خوردم که یکی از روی نقطه‌ی پنالتی و دیگری هم در بازی با تایلند بوده است.

-کروش بر اساس نیازهای تیم ملی این بازیکنان را دعوت کرده است. نباید هم این‌طور باشد که فکر کنیم جایگاه همه‌ی ما در تیم ملی ثابت است. اگر واقعا ادعای خوب بودن داریم باید این را در تمرین و در مسابقات به سرمربی تیم ثابت کنیم.

- واقعا نمی‌شود گفت که تنها چند بازیکن، تیم ملی را به جام جهانی بردند. چیزی که می‌خواهم بگویم واقعا تعارف نیست. تیم ملی با دعای 75 میلیون نفر ایرانی به جام جهانی رفت.

- نمی‌دانم بعضی افراد از چه چیزی ناراحت هستند و به خاطر چه چیزی چشمشان را روی واقعیت‌ها می‌بندند. به ترکیب تیم ملی نگاه کنید. بازیکنان از تیم‌های مختلفی به تیم ملی آمده‌اند. ما از 28 خرداد تا 23 مهر کنار هم نبودیم و هیچ اردو و مسابقه‌ای نداشتیم. اصرار کروش هم برای برپایی اردو و انجام بازی‌های دوستانه هم بی‌فایده بود. آن‌وقت شما چه انتظاری دارید؟ توقع دارید که بعد از چهار ماه دوری، تیم ملی و بازیکنان هماهنگ باشند؟

- واقعا فرقی نمی‌کند حریف ایران در جام جهانی چه تیم‌هایی باشند. کلیشه‌ای است اما همه 32 تیمی که به جام جهانی صعود کرده‌اند تیم‌های قدرتمندی هستند و هیچ تیم ضعیفی نداریم. طبیعتا هم‌گروه شدن با تیم‌هایی نظیر اسپانیا، آرژانتین و برزیل کار را برای تیم‌های هم‌گروه آنها سخت می‌کند.

- با این حال ما فارغ از این‌که با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شویم باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم آماده شویم. فکر می‌کنم تیم ملی به حمایت‌های بیشتری نیاز دارد. ما اگر با ادامه پیدا کردن این شرایط، بازی دوستانه و اردو نداشته باشیم کارمان در برزیل خیلی سخت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها