دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند به عنوان سرمربی به تیم سابق خود یعنی ناپولی برگردد.
کد خبر: ۶۰۷۴۶۲

مارادونا اطمینان دارد که ناپولی با سرمربی جدید خود یعنی رافائل بنیتس در این فصل بسیار موفق خواهد بود، اما با این وجود نمی‌تواند کتمان کند که چقدر دلش می‌خواست به جای بنیتس سرمربی ناپولی باشد. مارادونا به گازتا دلو اسپورت گفت: عشقی که به ناپولی دارم باعث شده است پس از گذشت سال‌ها همچنان هوادار واقعی این تیم باشم. وی افزود: ناپولی با بنیتس لایق قهرمانی است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. بازیکنان ناپولی در این فصل با کمک بنیتس شانس زیادی برای فتح جام دارند. مارادونا در ادامه گفت: بازگشت به ناپولی برای من به یک رویا می‌ماند. دوست دارم روزی در این تیم مربیگری کنم، هر چند به نظر نمی‌آید به این زودی به آرزویم برسم. ناپولی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی من است و هرگز خاطرات این شهر و باشگاهش را فراموش نمی‌کنم.

ونگر: آرسنال آماده فتح لیگ برتر است

آرسن ونگر امیدوار است تیم تحت هدایتش بتواند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به ناکامی‌ها پایان داده و قهرمان لیگ برتر شود.

او به دیلی میل گفت: بازیکنان آرسنال در این فصل آماده‌تر از هر زمانی برای فتح جام به نظر می‌رسند، البته فکر می‌کنم برای این‌که راحت‌تر به این هدف برسیم نیاز داریم تا پس از پایان نیم فصل نخست بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: آرسنال نسبت به هرتیم لیگ برتری دیگری در حال حاضر قوی‌تر است و موقعیت بسیار خوبی دارد. از اواخر ماه مارس تاکنون ما فقط یک مسابقه را با باخت پشت سر گذاشته‌ایم و این نشان می‌دهد چقدر آماده هستیم. قدرت ذهنی بازیکنان آرسنال واقعا ستودنی است و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها