پذیرایی خرمشهر از یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: خرمشهر پذیرای یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور است.
کد خبر: ۶۰۶۲۳۶
پذیرایی خرمشهر از یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر اظهار کرد: با آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سراسر کشور خرمشهر نیز آماده میزبانی از این زائران است.

وی افزود: از روزهای گذشته کار اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان آغاز شده و خرمشهر نیز در این مدت پذیرای دانش‌آموزان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در حال حاضر روزانه دو هزار دانش‌آموز با حضور در یادمان شهدای شلمچه این قطعه متبرک را زیارت می‌کنند.

فرهانیان تصریح‌کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود شمار زائران راهیان نور دانش‌آموزی در روزهای آتی به پنج هزار نفر در روز نیز افزایش یابد.

وی اضافه‌کرد: همه تمهیدات لازم در زمینه‌های مختلف امنیتی، بهداشتی و... در مدت زمان حضور زائران راهیان نور در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه و کوچک‌ترین مشکلی برای دانش‌آموزان حاضر در این اردوها ایجاد نشده است.

فرهانیان افزود: امسال قرار است یک میلیون دانش‌آموز در مقاطع دوم دبیرستان و سوم کار و دانش در مشهد شهدای شلمچه حضور یابند.

وی گفت: اعزام دانش‌آموزان از مدارس سراسر کشور در دو نوبت برادران و خواهران انجام و هم‌اکنون مرحله برادران آن در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اعزام دانش‌آموزان به مناطق دفاع مقدس خوزستان تا اواخر آذر ماه ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها