مهم ترین اخبار فوتبال اروپا

از بازگشت توتی تا جدایی پیرلو

در فوتبال اروپا هر خبری را که فکرش را بکنید می توانید پیدا کنید از نژاد پرستی و رسوایی اخلاقی و نتایج عجیب و غریب گرفته تا بازگشت توتی 37 به تیم ملی ایتالیا و جدایی احتمالی آندره پیرلو از یوونتوس.
کد خبر: ۶۰۴۶۹۸
از بازگشت توتی تا جدایی پیرلو

سایت جام جم ورزشی؛ مویس سرمربی منچستر یونایتد نیز همچنان تحت فشار قرار دارد و از آن طرف از اردوی بارسلونایی ها خبر از تفرقه بین بازیکنان و اختلاف بین آنها به گوش می رسد. با هم تعدادی از مهم ترین اخبار روز فوتبال اروپا و اظهار نظرهای چهره های مطرح را با هم مرور می کنیم:

ونگر و رمزی، بهترین‌های لیگ برتر در ماه سپتامبر

سرمربی و هافبک آرسنالی‌ها عنوان بهترین‌های لیگ برتر در ماه گذشته میلادی را به خود اختصاص دادند.
 تیم فوتبال آرسنال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را به قدری خوب شروع کرده که سرمربی فرانسوی و هافبک ولزی این تیم به عنوان بهترین‌های ماه سپتامبر انتخاب شدند.آرسن ونگر و آرون رمزی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و بهترین بازیکن لیگ برتر در ماه سپتامبر انتخاب شدند.آرسن ونگر در ماه سپتامبر تیم آرسنال را مقابل تیم‌های سوانزی، استوک‌سیتی، ساندرلند و تاتنهام به پیروزی رساند در حالی که آرون رمزی هم 4 گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.

آرسن ونگر و آرون رمزی

توتی: با کمال میل به تیم ملی برمی گردم

فرانچسکو توتی کاپیتان 37 ساله تیم رم که در این فصل به همراه تیمش به خوبی می درخشد اظهار داشت که اگر پراندلی او را به تیم ملی ایتالیا دعوت کند با کمال میل می پذیرد.

فرانچسکو توتی آخرین بار در مقابل اینتر برای رم حسابی درخشید. درخشش این روزهای او باعث شده است تا سزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا بگوید که اگر این درخشش ادامه داشته باشد توتی قطعا در جام جهانی 2014 بازی می کند.

توتی به گزتا دلو اسپورت  گفت: پس از یک خداحافظی بازگشت به تیم ملی ایتالیا آن هم در حالی که جام جهانی را در پیش رو دارد می تواند هیجان انگیز باشد. هشت ماه تا جام جهانی باقی مانده است و ماندن روی فرم آمادگی در این مدت زمان برای من و هر بازیکن دیگری بسیار دشوار است اما از آنجایی که پراندلی می خواهد یک فرصت دیگر به من بدهد سعی خودم را می کنم.

فرانچسکو توتی آخرین بار در جام جهانی 2006 آلمان برای تیم ایتالیا به میدان رفت. 

شعارهای نژاد پرستانه برای میلان دردسرساز شد

در جریان دیدار دو تیم یوونتوس و میلان درسری آ ایتالیا برخی تماشاگران میلان شعارهای نژادپرستانه سردادند تا باشگاه میلانی از یک بازی خانگی با حضور تماشاگران محروم شود.

تماشاگران میلانی پس از اینکه شاهد شکست تیمشان مقابل یوونتوس بودند از سر خشم و ناراحتی شعار سردادند تا بدین ترتیب برای باشگاه میلان پرونده سازی شود. میلانی ها علاوه بر اینکه در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگرانشان محروم هستند باید 50 هزار یورو هم جریمه بپردازند. همچنین فیلیپ مکسس بازیکن میلان به دلیل ضربه و درگیری با جورجیو کیلینی مدافع یووه چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

میلان با شکست مقابل یوونتوس در رتبه دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

سوارز: فصل گذشته را فراموش کردم

در پیروزی سه بر یک لیورپول مقابل کریستال پالاس لوییس سوارز به خوبی درخشید و دو گل زد.

این مهاجم اروگوئه ای در حالی در ترکیب تیمش خوش درخشید که به تازگی محرومیت 10 جلسه ای خود را پشت سر گذاشته است. او در فصل گذشته یکی از حاشیه ای ترین بازیکنان اروپا بود و حتی تا به دلیل حاشیه ها و جنجال هایش تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت اما در نهایت ماندنی شد. وی گفت: به درخشش در یک مسابقه اکتفا نمی کنم و قصد دارم در هفته های آینده حتی به بازیکن بهتری هم برای لیورپول تبدیل شوم. لیورپول روزهای سخت تری در پیش رو دارد و ارزش واقعی بازیکنان در این روزها بیشتر مشخص می شود. سوارز خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان تمایل ندارم درباره فصل گذشته صبحت کنم،آن روزها دیگر تمام شده است و من آن را کاملا فراموش کرده ام. فکر کردن به گذشته ارزشی ندارد، چیزی که ارزش دارد آینده لیورپول و موفقیت های بزرگی است که انتظار ما را می کشد.

دفاع تمام قد تاتا از نیمار

خراردو مارتینو(تاتا) سرمربی تیم بارسلونا به انتقادهای اخیر خوزه مورینیو علیه نیمار مهاجم برزیلی بارسا واکنش نشان داد.

مورینیو سرمربی چلسی دو روز پیش گفت که نیمار و بالوتلی(مهاجم تیم میلان) بازیکنان چندش آوری هستند که با شیرجه زدن بر روی زمین قصد فریب داور را دارند. تاتا به دنبال این اظهارات به تلویزیون کاتالان گفت: حرف های مورینیو را نمی فهمم و اصلا درک نمی کنم. او نباید به خود اجازه بدهد اینگونه درباره دیگران قضاوت کند. نیمار بازیکنی نیست که قصد فریب داور را داشته باشد، من با خصوصیات او کاملا آشنا هستم و می دانم چگونه بازی می کند و چه در سر دارد. سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: مورینیو در چلسی است و نباید به بازیکن بارسلونا و یا هر باشگاه دیگری کاری داشته باشد و درباره آنها نظر بدهد. نیمار اهل تقلب و شیرجه های ساختگی نیست و حرف های مورینیو درباره او کاملا غیر منطقی است.

مسی 10 روز دیگر برمی گردد

ستاره آرژانتینی بارسلونای اسپانیا که هم اکنون مصدوم است با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش 10 روز دیگر به میادین برمی گردد.

لیونل مسی البته تمرینات سبک خود را آغاز کرده هرچند معاینات پزشکی مداومی را هم پشت سر می گذارد. این بازیکن به دلیل این مصدومیت نیز نتوانسته بود که تیم ملی کشورش را در بازی دوستانه  همراهی کند. مسی به احتمال بسیار زیاد می تواند مقابل اوساسونا به میدان برود.

کوستا: می خواهم برای اسپانیا بازی کنم

دیه گو کوستا مهاجم گلزن و برزیلی تیم آتلتیکو مادرید اسپانیا اظهار داشت که به جای تیم ملی برزیل ترجیح می دهد برای ماتادورها در جام جهانی بازی کند.

 کوستا هم اکنون در صدر جدول رده بندی گلزنان لالیگا قرار دارد. او تا این هفته از رقابت های لالیگا تا به حال 10 گل زده است و در ترکیب تیم خود نیز بسیار خوش درخشید. وی درباره اینکه از بین برزیل و اسپانیا کدام تیم را انتخاب می کند گفت: انتخاب اول من اسپانیاست ، باید ببینم که دل بوسکه چه تصمیمی را می گیرد. البته برای اینکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شوم زدن 10 گل کافی نیست. البته من تصمیم نهایی ام را برای بازی در تیم ملی اسپانیا را گرفته ام  اما در نهایت فیفا باید به من مجوز بازی کردن برای تیم ملی اسپانیا را بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها