زندگی سپهراد فرزامی و مژده لواسانی از یک جنبه به یکدیگر شباهت دارد. این دو بازیگر هر دو فرزند رادیو هستند و کارشان را از برنامه سلام کوچولو آغاز کرده‌اند. سلام کوچولو همان برنامه‌ای است که با اجرای عذرا وکیلی و چند بچه خردسال صبح‌ها از رادیو ایران پخش می‌شود و خردسالان را با شعر و قصه و نمایش سرگرم می‌کند. این دو که حدود 20 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند از سه، چهار سالگی به استودیوی «سلام کوچولو» رفته و هر کدام سرنوشت متفاوتی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۴۰۱۴

این بازیگر درباره چگونگی ورودش به رادیو می‌گوید: یک روز با پدر و مادرم به نمایشگاه کتاب رفته بودم. غرفه‌ای بود که در آن بچه‌ها داستان تعریف می‌کردند و شعر می‌خواندند. من روی صحنه رفتم و میکروفن را از خانم مجری گرفتم و شروع کردم به داستان گفتن. آن روز اصلا خجالت نکشیدم و راحت صحبت کردم. خانمی که آنجا بود شماره تلفن منزل ما را گرفت و برای برنامه سلام کوچولو دعوت به کار شدم.

سپهراد همان بازیگری است که سال گذشته در فیلم «حوض نقاشی» درخشید و در نقش فرزند پدر و مادری معلول بازی خوبی از خود ارائه داد. سهیل فیلم حوض نقاشی در بازی‌اش بر مرز خجالت و تحقیر و دلتنگی حرکت می‌کند. او گاهی به​خاطر رفتارهای پدر و مادرش تحقیر می‌شود (سکانس شهربازی) و گاهی نزد دوستانش خجالت‌زده می‌شود. البته سهیل، رضا (شهاب حسینی) و مریم (نگار جواهریان) را دوست دارد؛ بنابراین پس از یک فرار قهرآمیز به آغوش خانواده برمی‌گردد.

سپهراد متولد بیست و سوم آذر 82 است و سریال‌های خوش‌نشین‌ها (سعید آقاخانی)، سیر و سرکه و همه بچه‌های من را در کارنامه دارد. او با توجه به سن اندکش می‌تواند تا چند سال دیگر در نقش کودکان و نوجوانان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها