نرگس محمدی گفت: در «ستایش 2 » چندان از گریه و زاری خبری نیست و ما با یک قصه آرا‌م‌تر سر وکار داریم.
کد خبر: ۶۰۲۴۹۶
نرگس محمدی: در «ستایش 2 »خبری از گریه و زاری نیست/ یک شبه 20 سال پیر شدم
نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در مورد حضور در سریال «ستایش 2»  به خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا گفت: برای من جای بسی خوشحالی دارد که این اثر در سری اولش تا این حد توانست مخاطبان را با خود همراه کند و به یک اثر پر بیننده بدل شود.
بسیاری از بینندگان در سری اول این سریال با نقش ستایش اشک ریختند و با او ابراز همدردری کردند. این نکته شاید ساده به نظر برسد اما برای یک بازیگر بسیار مهم است که مخاطب با نقش او تا این حد ارتباط برقرار کند.
او ادامه داد: استقبال از« ستایش 1 » به حدی بود که عوامل را بر آن داشت که سری دوم آن را کلید بزنند و با توجه به قصه‌ای که این اثر دارد امیدوارم بتواند در جذب مخاطب مانند گذشته موفق عمل کند هر چند باید بگویم در این سری از مجموعه چندان از گریه و زاری خبری نیست و ما با یک قصه آرا‌م‌تر سر وکار داریم.
وی اضافه کرد: برای بازیگر جوانی مانند من بازی کردن در نقش میان‌سالی یک کاراکتر حساسیت و البته جذابیت‌های خاص خودش را داشت چرا که در این اثر من باید 20 سال از کاراکتر اصلی بزرگتر به نظر می‌رسیدم و به همین خاطر متوسل به هنر گریم شدم که البته تا حد زیادی هم گریم این کار خوب از آب در آمده است. و به قول معروف یک شبه 20 سال پیر شدم.
رای بازیگر جوانی مانند من بازی کردن در نقش میان‌سالی یک کاراکتر حساسیت و البته جذابیت‌های خاص خودش را داشت چرا که در این اثر من باید 20 سال از کاراکتر اصلی بزرگتر به نظر می‌رسیدم و به همین خاطر متوسل به هنر گریم شدم که البته تا حد زیادی هم گریم این کار خوب از آب در آمده است. و به قول معروف یک شبه 20 سال پیر شدم.
محمدی تصریح کرد: در این اثر تمام عوامل تلاش‌شان را به کار بستند که به گونه‌ای عمل کنند که این سریال بتواند مانند سری اولش موفق عمل کند و امیدوارم این مهم حاصل شود.
در خلاصه داستان «ستایش2» به کارگردانی سعید سلطانی که مدتی است کلید خورده آمده: 22 از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است.
او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوش تیک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.محمد تقوی به عنوان مدیر تصویر برداری، وحید سلطانی صدابردار،‌ محسن بابایی چهره‌پرداز،‌ فرزاد بادرام پور طراح صحنه،‌ مرجان گلزار طراح لباس‌، ابوالفضل نصیر مدیر تولید،‌ سوسن دین محمدی دستیار اول و برنامه‌ریز، مرجان تاجیک منشی صحنه،‌ نادر پیرزاده عکاس‌ و لوح زرین هنر مجری طرح در این اثر حضور دارند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها