«توی یک روستای قشنگ کودکی به نام حامد با خانواده‌اش زندگی می‌کرد. پدر حامد هر روز صبح گله گوسفندان را به چراگاه می‌برد. او هم آرزو داشت که یک روز مثل پدرش گوسفندان را به چرا ببرد تا این‌که در یک روز تابستانی پدر حامد خبر بسیار خوبی به او داد و گفت...»
کد خبر: ۶۰۲۱۷۸

بچه‌های عزیز و کتابخوان اگر می‌خواهید بدانید خبر خوب پدر حامد چه بود، باید ادامه ماجرا را در این کتاب که تصاویر زیبایی هم دارد بخوانید.

نویسنده: کمال‌السید

مترجم: احمد حائری

ویراستار: رضا بهنام

تصویرگر: الهه ارکیا

ناشر: براق ـ قم 1392

قیمت: 1200 تومان

 

فیل کوچولو ناراحت نباش

«یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچ کس نبود. در یک جنگل سرسبز پر از درخت‌های کاج و بلوط و گردو سنجاب کوچولویی زندگی می‌کرد. یک روز توی جنگل صدای حیوانی را شنید که گریه می‌کند. به طرف صدا رفت و دید که یک بچه فیل است. نزدیک او شد و پرسید: چرا گریه می‌کنی؟...»

راستی بچه‌ها به نظر شما این بچه فیل چرا گریه می‌کرد و آیا سنجاب می‌تواند به او کمک کند؟ اگر می‌خواهید به جواب سوال‌تان برسید بهتر است این کتاب قشنگ را بخوانید.

نویسنده: عسل عزیزی

تصاویر: آتلیه هنری نیک‌پی

ناشر: دیده‌وران 1392

قیمت: 1500 تومان

 

جوجه کلاغ شجاع

«روزی روزگاری در یک جنگل بزرگ جوجه کلاغی میان حیوانات دیگر زندگی می‌کرد، ولی به جای این‌که خوشحال و شاد باشد همیشه گوشه لانه‌اش تنها و غمگین می‌نشست و با هیچ کس حرف نمی‌زد. او می‌دید که هرکدام از حیوانات کاری انجام می‌دهند و به هم کمک می‌کنند، اما او کوچک بود و نمی‌دانست چطور باید به دیگران کمک کند و اگر هم کاری انجام می‌داد خراب می‌شد و...»

بچه‌های عزیز شما فکر می‌کنید که مشکل کلاغ کوچولو حل می‌شود و کسی به او کمک می‌کند؟

برای فهمیدن این موضوع کتاب «جوجه کلاغ شجاع» را بخوانید تا همه چیز دستگیرتان بشود.

نویسنده: پروین نیک‌عدل

تصاویر: امیر فاطمی، سمیرا صالحی

ناشر: نیک‌پی 1392

قیمت: 1500 تومان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها