در غیاب آندو و نکونام، جمشیدیان و ساموئل در میانه زمین نقش محوری ایفا می‌کنند

غیبت احتمالی حیدری، نگرانی جدید استقلال

استقلال در شرایطی از دیروز تمرینات خود را برای مصاف با اف‌سی سئول کره‌جنوبی آغاز کرد که حضور خسرو حیدری، ستاره جناح راست آبی‌پوشان در مصاف با این حریف کره‌ای، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۱۵۵۸

آبی‌پوشان پایتخت که در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان‌ آسیا 2 بر صفر مغلوب اف‌سی سئول کره‌جنوبی شدند در حالی روز چهارشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی پذیرای این حریف کره‌ای هستند که علاوه بر محرومیت آندرانیک تیموریان و جواد نکونام دو یار ملی‌پوش این تیم، مشخص نیست خسرو حیدری هم به این بازی حساس و سرنوشت‌ساز برسد یا خیر.

حیدری که از ارکان اصلی پایه‌ریزی حملات استقلال است، در هفته‌های گذشته دچار آسیب‌دیدگی شد و گرچه در دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفت، اما با وجود این همچنان مصدوم است. در این باره دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال به جام‌جم گفت: حیدری که از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود با توجه به کمبود زمان روند درمان‌ آسیب‌دیدگی این بازیکن یعنی تقویت عضلانی در آن مقطع انجام نشد. از طرفی او به دلیل دواخطاره بودن چون نمی‌توانست در دیدار رفت مقابل اف‌سی سئول به میدان برود به تهران برگشت و کار درمان او را در تهران پیگیری کردیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: به هر ترتیب ما تمام تلاش خود را برای رساندن حیدری به دیدار برگشت استقلال مقابل اف‌سی سئول انجام می‌دهیم، اما تکلیف قطعی این بازیکن 48 ساعت پیش از بازی یعنی روز دوشنبه و پس از تست‌هایی که از پای این بازیکن می‌گیریم، مشخص خواهد شد.

این شرایط در حالی برای استقلال پیش آمده که شاگردان قلعه‌نویی دیروز دور جدید تمرینات خود را برای مصاف با اف‌سی سئول آغاز کردند. تمرینی که در آن محمد قاضی هم به دلیل مصدومیت جزئی غایب بود و آندرانیک تیموریان نیز با لباس شخصی حضور داشت، البته اکبرپور با بهبود کامل مصدومیت پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.قبل از آن که تمرین تاکتیکی استقلالی‌ها انجام شود قلعه‌نویی بازیکنان را به گوشه‌ای برد و با تک‌تک آنها به صحبت پرداخت. سرمربی استقلال از نحوه بازی آبی‌پوشان در دیدار مقابل اف‌سی سئول انتقاد کرد. وی همچنین احمد جمشیدیان و ساموئل را کنار کشید و از مجیدی خواست تا صحبت‌هایش را برای ساموئل ترجمه کند.قلعه‌نویی نکات تاکتیکی تیمش را به هافبک سیه‌چرده استقلال گوشزد کرد و از او ‌خواست عملکرد بهتری داشته باشد. دو بازیکنی که به نظر می‌‌رسد با توجه به غیبت نکونام و آندو، بار اصلی خط میانی استقلال مقابل سئول بر دوش آنها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها