می‌خواهند «نوروز 72» را به نام خودشان تمام ‌کنند

گلایه داریوش کاردان از مهران مدیری

کد خبر: ۶۰۱۰۲۰
بهاره کیان افشار در دام توطئه داریوش کاردان گرفتار می شود

به گزارش شبکه ایران با پخش قسمت چهل و نهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» خانواده شادی برای نجات فرخ از زندان به تکاپو می افتند و راه حل های مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راه حل ها، مراجعه شادی (بهاره کیان افشار) به جوانشیر (داریوش کاردان) است که طی دیداری میان این دو، جوانشیر تلاش می کند تا شادی را در دام خود بیندازد.

در قسمت های قبلی کلاه پهلوی، تلاش جوانشیر و اداره سیاسی برای نفوذ در کانون بانوان و دستگیری فرخ نمایش داده شده است و در این قسمت در ادامه ماجراهای پیشین، جوانشیر تلاش می کند تا شادی را به دام بیندازد.

در قسمت چهل نهم این سریال که جمعه پنجم مهرماه پخش خواهد شد، روابط میان مه لقا (شقایق فراهانی) و صمصام (داریوش فرهنگ) نیز طی ماجراهایی دچار تحول می شود و آن دو برخلاف گذشته، به هم نزدیک می شوند. مه لقا (سارا خوئینی ها) نیز در غیاب کریم، با سیروس (حسام نواب صفوی) شراکت خود را ادامه می دهد و مزون جدیدی به نام «پاریس» افتتاح می کند. وی همچنین نام خود را به «ویدا شاهانی» تغییر می دهد.

از دیگر رویدادهای قسمت چهل و نهم کلاه پهلوی می توان به حضور «تقی ارانی» از اعضای گروه موسوم به «پنجاه و سه نفر» در سریال اشاره کرد. نقش این شخصیت در سریال کلاه پهلوی توسط «پرویز نیک نژاد» ایفاء شده است. او برادر «اسدالله نیک نژاد» کارگردان فیلم سینمایی لاله است.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و سیزده ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پایان آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها