حادثه‌ای دردناک برای کودک 4 ساله در باغ وحش ارم

انگشت پای کودک توسط گورخر کنده شد

راسپوتین نگهبانش را کشت

راسپوتین ببر نر سیبریایی یکی از نگهبانانش را در زیر نگاه وحشتزده بازدیدکنندگان باغ وحش شهر مونستر آلمان کشت.
کد خبر: ۵۹۸۸۳۵
راسپوتین نگهبانش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، نگهبان 56 ساله که از 20 سال پیش در باغ وحش مونستر در غرب آلمان کار می کرد در حال نظافت محوطه بیرونی نگهداری  دو ببر سیبریایی بود که ناکهان راسپوتین ببر 10 ساله سیبریایی به روی نگهبان پریده و با یک ضربه آرواره گردن او را خرد می کند. نگهبان در دم بر اثر گاز قدرتمند ببر کشته می شود.

یک سخنگوی پلیس شهر مونستر گفت: نگهبان در بین قفس و محوطه بیرونی نگهداری ببر را فراموش کرده بود ببندد. ببر از در بین قفس و محوطه نگداری اش عبور کرد و نگهبان را کشت.

سایر نگهبانان بلافاصله از راه رسیده و موفق شدند راسپوتین را به داخل قفس برگردانند، اما برای نگهبان 56 ساله دیگر دیر شده بود زیرا بر اثر خرد شدن گردنش با یک گاز ببر در جا به قتل رسیده بود.

سخنگوی پلیس شهر مونستر افزود: اکنون ما تحقیق می کنیم که به چه دلیلی راه عبور بین دو محوطه ببرها باز بوده است. مدیر باغ وحش عقیده دارد که یک اشتباه انسانی باعث باز ماندن در بوده است.

راسپوتین با ببر ماده سیبریایی به نام نلی در باغ وحش مونستر زندگی می کند و برخلاف عادات و اخلاق معمول ببرها این دو با یکدیگر تفاهم داشته و اغلب با هم بازی می کنند.

در اوت سال 2012 یک ببر سیبریایی باغ وحش شهر کلن آلمان با گاز گرفتن گلوی یک زن نگهبان او را به قتل رسانده بود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها