(فیلم)

ببر کارگر زن باغ وحش را کشت

یک ببر پارک وحش ساوث لیکز انگلستان به یک کارگر زن این پارک حمله و او را به شدت مجروح کرد. زن ساعاتی بعد در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.
کد خبر: ۵۶۵۷۸۶
ببر کارگر زن باغ وحش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسکای نیوز، پلیس منطقه کامبریا انگلستان اعلام کرد که سارا مک کلی 24 ساله کارگر پارک وحش ساوث لیکز در ناحیه دالتون-این- فارنس که عصر جمعه در حمله یک ببر به شدت مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات جان سپرده است.

دیوید جیل مدیر پارک گفت: سارا مک کلی به دلایل نامشخصی در محوطه نگهداری ببر ها را گشود و داخل شد. هیچ دلیلی برای این کار سارا وجود ندارد.وی مدتی در داخل محوطه ببرها بود تا اینکه مورد حمله یک ببر قرار می گیرد. با مرگ این زن جوان ما هرگزدلیل این کار وی را نخواهیم فهمید.

مت پیرمن افسر پلیس منطقه کامبریا در شمال غرب انگلستان  افزود: زن جوان در حمله ببر دچار جراحات شدید و مرگباری به ویژه در ناحیه گردن و سر شد.

وی تصریح کرد: سارا بلافاصله با هلی کوپتر امداد به بیمارستان رویال پریستون انتقال یافت اما چهار ساعت بعد در بیمارستان درگذشت.

سارا که از اهالی محلی بود سال ها در این پارک به کار اشتغال داشت و در کارش با درندگان بزرگ بسیار ماهر بود.

ببری که به سارا حمله کرده یک ببر گونه سوماترایی است. حیوان درنده پس از حمله به قفس جداگانه ای انتقال یافت.

این حمله ساعت 16 جمعه به وقت محلی رخ داد که مطابق معمول در آن ساعت کارکنان به کار عادی اشتغال داشته و بازدیدکنندگان در پارک حضور داشتند.

پلیس تاکید کرد که در این حادثه جان هیچ یک از بازدیدکنندگان در خطر نبوده است اما امکان دارد برخی از آنها حمله ببر را مشاهده کرده باشند.

پارک وحش ساوث لیکز دارای دو ببر آمور (سیبریایی) و چند ببر سوماترایی است.

تحقیقات پلیس برای مشخص شدند دلایل این حادثه در حال انجام است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایكس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
۰
۰
جمع كنین بابا، فكر كردم صحنه مرگ را گذاشتین تمام حجم اینترنتم را هدر دادین خدا ازتون نگذره

نیازمندی ها