سریال تلویزیونی «باغ سرهنگ» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در آینده نزدیک از شبکه تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۲۰۹

به گزارش روابط‌ عمومی شبکه تهران، داستان سریال باغ سرهنگ درباره یک خواننده جوان است که برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. آنها بعد از عقد به این دلیل که جایی برای زندگی ندارند تصمیم می‌گیرند در باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دورشان است، زندگی کنند، اما آنها در این باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند.محمد مطیع، فرهاد آییش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی، شمسی فضل‌اللهی، نعیمه نظام‌دوست، محمدرضا عباس‌نژاد، مجید شهریاری، نسترن سالار و... بازیگران اصلی این سریال هستند.

علی لهراسبی به ساعت 25 می‌آید

برنامه شبانگاهی ساعت 25 امشب میزبان علی لهراسبی خواهد بود.

به گزارش روابط ‌عمومی شبکه تهران، برنامه ساعت 25 امشب با حضور علی لهراسبی به بررسی تیتراژ‌های تلویزیونی می‌پردازد.

محمود محمودی، تهیه‌کننده برنامه ساعت 25 در این باره گفت: در این مرحله از بین 50 تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی هشت تیتراژ که بالاترین رای را از نظر مخاطبان کسب کرده‌اند، به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند و به عنوان هشت تیتراژ برتر معرفی می‌شود.

همچنین از بین هشت تیتراژ راه یافته به مرحله نهایی، یک تیتراژ برتر با نظر رای مخاطبان انتخاب می‌شود.

برنامه ساعت 25 در ساعت پایانی شب به مدت صد دقیقه با محوریت موسیقی پخش می‌شود. معرفی تازه‌های موسیقی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز، موسیقی فیلم‌های قدیمی، تیتراژ، گزارش‌ها و... بخش‌های مختلف این برنامه است که از 30 دقیقه بامداد با اجرای محمدرضا قدیریان از شبکه تهران پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها