iPhone 5s یک گوشی موبایل جدید، یک تکنولوژی دقیق و بی‌خطا است که در آن کلیه المان‌ها طوری طراحی شده که همه چیز کاملا کاربردی باشد تا بتواند تجربه کار با خود را موثر کند.
کد خبر: ۵۹۷۳۲۵
شناسایی اثر انگشت با گوشی آیفون 5s

بر روی دکمه‌ی منوی این گوشی تکنولوژی Finger Print به زیبایی پیاده سازی شده و با حس کردن اثر انگشت، قفل گوشی به آسانی گشوده می شود. شما حتی می‌توانید از این تکنولوژی برای تشخیص هویت هنگام خرید برنامه ها استفاده کنید. جالب اینجاست که هرچه بیشتر از این تکنولوژی استفاده کنید شیارهای بیشتری از انگشت شما را شناسایی می کند. در ضمن شما می‌توانید بیش از یک اثر انگشت در آن تعریف کنید.

دکمه‌ی منو از کریستال Sapphire است که یکی از سخت ترین مواد موجود در جهان است. که هم از سنسور محافظت می کند هم به لنز اجازه می دهد تا به طور دقیق اثر انگشت شما را حس کند. حلقه‌ی استیل دور دکمه نیز انگشت شما را شناسایی می‌کند و به touch ID می گویید که اثر شما را بخواند. به طور کلی سه نوع اثر انگشت وجود دارد که تکنولوژی شناسایی اثر انگشت iPhone 5s همه‌ی آنها را می‌خواند و به صورت دقیق نقاط مهم را یافته و طبقه‌بندی می‌کند و نهایتا در قسمتی اختصاصی از پردازنده دقیق A7 پردازش می‌کند.

علیرضا طیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها